پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376706 تاریخ : 1397/06/25-10:16:19
,2,
بانک توسعه تعاون حامی تعاونی هاست

بانک توسعه تعاون حامی تعاونی هاست

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در نشست هم‌اندیشی که با حضور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مدیران عامل تعاونی‌های فعال شهرستان شهرضا برگزار شد گفت: بانک توسعه تعاون حامی تعاونی هاست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این نشست اظهار داشت: بانک توسعه تعاون جدیدترین بانک دولتی است که از سال 88 با سرمایه اندک تشکیل‌شده و به‌عنوان بانک توسعه‌ای باهدف تأمین مالی بخش تعاون و ارائه انواع خدمات به این بخش تأسیس‌شده و طبق اساسنامه 70 درصد خدمات و تسهیلات اعتباری به بخش تعاون و 30 درصد نیز در سایر بخش‌های پرداخت خواهد شد.

مهدیان در همین رابطه افزود: هر بانکی باهدف تجهیز منابع و اعطای تسهیلات فعالیت می‌نماید و در همین راستا بانک توسعه تعاون به حمایت از بخش تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها در تقویت منابع موردنیاز آن‌ها پرداخته و تعاونی‌ها نیز باید مطالبات خود را اعم از فعالیت‌های ارزی، انواع تسهیلات، ضمانت‌نامه و... را از بانک بخواهند و بانک هم موظف است مطابق ضوابط و مقررات نسبت به مرتفع نمودن مطالبات تعاونی‌ها اقدام نماید.

وی گفت: بانک توسعه تعاون با اجرای موفق طرح‌ها و تکالیف ملی بزرگ باعث جلب اعتماد دولت به بانک شده و امروزه در اکثر طرح‌های ملی و اخیراً طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل به شمار می‌رود و عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر مورد رضایت دولت و استانداران بوده و فرصت خوبی است که تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از این طرح (دریافت تسهیلات 4 تا 10 درصد) استفاده نمایند.

خانم محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ضمن خرسندی از حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع تعاونی‌های شهرضا اظهار داشت: هدف از این نشست بررسی مشکلات بخش تعاون و ایجاد اشتغال در شهرستان می‌باشد و بخش تعاون می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان و همچنین حمایت بانک توسعه تعاون بانک تخصصی بخش تعاون در ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود نقش مهم و موثری داشته باشد.

در پایان جلسه مدیرعامل، مدیر شعب استان اصفهان و هیئت همراه و مدیران عامل تعاونی‌ها به تبادل‌نظر در خصوص نحوه همکاری و تعامل برای تقویت و گسترش فعالیت‌های بخش تعاون پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران