پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267608 تاریخ : 1395/12/14-13:07:58
,2,13,
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح های آبزی پروری با مشارکت بانک کشاورزی دراستان بوشهر

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح های آبزی پروری با مشارکت بانک کشاورزی دراستان بوشهر

مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، صبح روز جمعه سیزدهم اسفند با حضور در استان بوشهر از دو طرح تکثیرماهی و میگو راموز بوشهر و پرورش ماهی در قفس آرام صید که با حمایت بانک کشاورزی اجرا شده اند، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر، این دو طرح در زمینی به مساحت 58 هزار متر مربع  در حال اجرا هستند و بانک کشاورزی تا کنون  بیش از 690میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای آن ها پرداخت کرده است.

 

 این گزارش می افزاید مهندس حجتی در بازدید از نخستین شرکت تولید کننده بچه ماهی کشور در این استان اظهار داشت: با توجه به اینکه پرورش ماهی در قفس و کشت گلخانه ای ازطرح های مهم اقتصاد مقاومتی است، رویکرد اصلی این وزارتخانه در اولویت قرار گرفتن پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران این بخش هاست.

وی افزود: با توجه به کاهش ذخائر آبزیان دریایی توسعه و گسترش تولید بچه‌ ماهی رویکردهای اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.

وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با شرکت راموز استان بوشهر به عنوان نخستین مرکز تولید بچه ماهی در کشور اظهار داشت: در تولید و تکثیر بچه ماهی در آب شور با مشکلاتی روبرو بودیم که این شرکت با تدابیری که در پیش گرفته در این عرصه پیشتاز شده است.

مهندس حجتی با اشاره به این که سواحل کشور ظرفیتی بسیار مهم برای پرورش آبزیان است ادامه داد: انتظار می رود در آینده زنجیره تولید از طریق ماهی مولد در شرکت راموز برای تامین بچه ماهی سایت های پرورشی کامل شود.
وی در بازدید از طرح پرورش ماهی در قفس آرام صید اضافه کرد: در این ارتباط پرورش ماهی در قفس از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می رود از این رو نسبت به اجرای طرح های این حوزه اهتمام ویژه داریم.
مهندس حجتی گفت: بر‌اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی در قفس در دریا در اولویت قرار دارد که در این راستا استان بوشهر پیشرو است.

بر اساس این گزارش در این بازدید محمد حسن رزاق منش مدیر شعب بانک در استان بوشهر ،در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح های فوق الذکر گزارش جامعی به وزیر جهاد کشاورزی ارائه وآمادگی شعب این استان برای پرداخت تسهیلات به طرح های آبزی پروری از محل صندوق توسعه ملی را اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران