پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267375 تاریخ : 1395/12/08-16:42:26
,2,
بازدید مدیران بانک مسکن از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان مرکزی

بازدید مدیران بانک مسکن از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان مرکزی

مدیران بانک مسکن طی امروز و فردا با سفر به استان مرکزی از پروژه مسکن مهر در چهار شهر این استان بازدید کرده و با حضور در استانداری این استان، تصمیماتی به منظور رفع مشکلات این پروژه ها اتخاذ می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک مسکن،مدیران این بانک طی روزهای هشتم و نهم اسفند به منظور پیگیری مطالبات تسهیلات تکلیفی پروژه های مسکن مهر سه شهر استان مرکزی، به این استان سفر می کنند. قرار است طی این سفر کاری، از پروژه های مسکن مهر در شهرهای اراک، خمین، شهر جدید مهاجران و شهر جدید امیرکبیر بازدید شود.

بر اساس این گزارش،مشکلات افراد حقیقی و حقوقی در این پروژه ها باعث شده تا بسیاری از متقاضیان این واحدها همچون پروژه یک هزار و 320 واحدی شهر جدید امیرکبیر مایل به بازپس گرفتن ودیعه های پرداختی پیشین خود شوند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پس از بازدید این پروژه ها در روز جاری توسط مدیران بانک مسکن در بخش تسهیلات تبصره ای و به ویژه مسکن مهر  ،فردا نیز  نشستی با حضور معاون استاندار استان  مرکزی برگزار و تصمیماتی برای پایان بخشیدن به مشکلات متقاضیان مسکن مهر چهار شهر این استان گرفته خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران