پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278070 تاریخ : 1395/12/26-12:45:17
,2,10028,
بازدید مدیران ارشد بانک مسکن از نحوه خدمات رسانی به مشتریان

در آخرین روزهای کاری سال 95 صورت گرفت؛

بازدید مدیران ارشد بانک مسکن از نحوه خدمات رسانی به مشتریان

مدیرعامل ،اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک مسکن در آخرین روزهای کاری سال 1395 با حضور در شعب این بانک از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، دکتر بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شعب این بانک مطالبی را درخصوص ارایه خدمت مطلوب به مشتریان در آخرین روزهای سال 1395 به کارکنان شعب این بانک بیان کرد.

مدیرعامل بانک مسکن ارایه خدمات مناسب به مشتریان در روزهای باقیمانده سال جاری و نیز در زمان تعطیلات نوروز به منظور کسب رضایت مشتریان را خواستار شد.

وی با اشاره به اهداف تعیین شده شعب در سال 1396 بر تلاش کارکنان به تحقق این اهداف تاکید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این مطلب که بانک مسکن در سال 1395 شرایط مطلوبی را پشت سرگذاشته است گفت: در سال آینده همه امکانات  و شرایط برای خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان مهیاست.

این گزارش حاکی است دکتر بت شکن همچنین طی تماس تلفنی با دور افتاده تربن شعب بانک مسکن در کشور، از تلاش کارکنان این شعب در ارایه خدمت مناسب به مشتریان قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران