پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266807 تاریخ : 1395/11/27-10:41:04
,1,22,
بازاریابی اصولی، زمینه ساز رضایت مشتریان است

بازاریابی اصولی، زمینه ساز رضایت مشتریان است

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان مازندران گفت: جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی صحیح و اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مازندران، جواد حاجی مزدارانی_ معاون امور مناطق بانک_ در بازدید از شعب  استان مازندران گفت: سیاست، هدف و برنامه های بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام باشد و با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد.

حاجی مزدارانی با تاکید بر نگاه اقتصادی به فعالیت ها، اظهار کرد: برای انجام تمامی کارها باید صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم چرا که جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.  

وی با اشاره به اینکه همه کارکنان در سود آوری بانک به صورت مستقیم نقش دارند، بیان کرد: ملاک سنجش و ارزیابی عملکرد، شعب سود عملیاتی است از این رو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

معاون امور مناطق بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی بانک تاکید نمود و نقش بانک هارا در به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را در اقتصاد کشور ترسیم کرد.

گفتنی است معاون امور مناطق در این سفر به همراه مدیر اداره امور شعب استان مازندران و جمعی از مدیران استان، با حضور در مراسم ترحیم پدر مرحوم همکارمان اسماعیل غلامی معاون شعبه چمستان ضمن قرائت فاتحه برای آن مرحوم  طلب آمرزش کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران