پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265748 تاریخ : 1395/11/10-14:05:28
,1,22,
باتجربه،تخصص وتعهد می توان به اهداف والایی دست یافت

باتجربه،تخصص وتعهد می توان به اهداف والایی دست یافت

معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در نشستی با مدیران و جمعی از کارکنان استان کرمان گفت: با برخورداری از توان، تجربه، تخصص و تعهد همکاران می توان به اهداف والایی دست یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمان؛ ایرج نیک اختر _ معاون اعتبارات و بین الملل  بانک –  در این نشست گفت: هر روز می توان شاهد بزرگ تر شدن فضای کاری در اطراف باشیم از این رو لازم است تا تغییرات مثبت در منش، روحیات و فعالیت های خود داشته باشیم چرا که سرنوشت عدم تغییر پذیری خسران و شکست خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از جمله مواردی که همه همکاران باید به آن اهتمام ورزند خواستن، ایجاد باورهای مثبت، نادیده گرفتن مشکلات و انتخاب راهکار برای حل آنهاست و در صورتیکه این موارد با افزایش دانش و استفاده از فن آوری های روز دنیا همراه شود با برخورداری از توان، تجربه، تخصص و تعهد می توان به اهداف والایی دست یافت.

نیک اختر با تشریح فرایند قیمت تمام شده پول، صورت های مالی و پایه پولی ادامه داد: همزمان با ورود به عرصه بانکی کسب علوم و دانش بانکی یکی از قواعد و قوانین مهمی است که همواره باید در ذهن کارکنان مرور شده و آن را سرلوحه وظایف و برنامه های خود قراردهند.

معاون اعتبارات و بین الملل افزود: فرصت خدمت به مردم در همه مشاغل وجود ندارد اینک که به فضل خدا این فرصت ارزشمند نصیب کارکنان بانک گردیده باید با ایجاد فضایی مملو از مهر و عطوفت و یکدلی؛ اعتماد مردم و سپرده گذاران را پاس داشت تا اقبال عمومی بیشتری متوجه بانک شود.

وی ضمن اشاره به سیاست های کلان بانک از جمله بهبود ترکیب و سرعت بخشی مصارف، وصول مطالبات معوق، بهره وری و کاهش قیمت تمام شده پول، عنوان داشت: نام بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات سریع و راحت در کشور عجین شده لیکن توجه به نقطه هدف و نیل به سیاست های کلان بانک همواره باید مد نظر قرار گیرد.

نیک اختر همچنین با اشاره به نکات قابل ذکر در پرداخت تسهیلات بخصوص اعتبار سنجی مشتری، عنوان کرد: بررسی تمکن مالی متقاضی دریافت تسهیلات با توجه به دستور العمل آن موجب می گردد تا ریسک احتمالی سرمایه کاهش، سرعت دریافت اقساط وصولی و متعاقب آن چرخش سرمایه سریع تر و رضایت مشتری نیز فراهم آید؛ لیکن عدم رعایت آن مشکلاتی ببار خواهد آورد که هزینه های گزافی به بانک و مشتری تحمیل خواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: استان کرمان به لطف داشتن مدیریت تخصصی و کارکنان دلسوز و متعهد در اکثر مولفه های مد نظر در جایگاه مطلوبی قرار دارد بنا بر این باید سعی نماید تا ضمن حفظ این جایگاه به اهداف مورد نظر در تمامی موارد دست یابد.

علی جعفری – رئیس اداره امور شعب استان کرمان – در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت استان عنوان داشت: استان کرمان به

لطف تلاش مستمر تمامی همکاران رتبه سوم بهره وری را کسب نمود و در بسیاری از موارد مورد نظر بانک تلاش نموده تا همراهی مطلوبی را برای رسیدن به اهداف عالی بانک ایجاد نماید.

جعفری در ادامه افزود: استان کرمان با توجه به تغییرات به وجود آمده در نیمه دوم سال در حوزه نرخ سود سپرده و شرایط پرداخت تسهیلات که به منظور دست یابی به اهداف ارزشمند بانک بوده درخشش های فراوانی داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران