پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264862 تاریخ : 1395/10/30-09:24:31
,17,
ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت لرستان بهره برداری شد

با حضور وزیر کشور

ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت لرستان بهره برداری شد

ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار و مدرن 500 هکتاری کشت و صنعت لرستان روز پنجشنبه در آیینی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان در این آیین گفت: لرستان 780 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که از این میزان فقط 185 هزار هکتار آبی و مابقی دیم می باشند. 

عبدالرضا بازدار کمبود آب را تنها تهدید بخش کشاورزی لرستان خواند و افزود: تغییرات اقلیمی چند سال اخیر ممکن است ما را با مشکل جدی مواجه کند. 
وی اضافه کرد: امسال نیز با این مشکل مواجه شدیم چراکه بارندگی ما 2 ماه زودتر آغاز شد و اگر همین الان هم بارندگی ها مانند سال گذشته آغاز شود باز فایده ای ندارد. 
مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان گفت: دولت، استان لرستان را در برنامه های مهم خود قرار دهد چراکه ظرفیت های فراوانی در بخش کشاورزی استان لرستان وجود دارد. 
وی با اشاره به مدیریت های اعمال شده در بخش کشاورزی لرستان افزود: تلاش بر این است تا محصولات آبدوست در بخش گلخانه ای گنجانده شوند. 
بازدار در خصوص طرح ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت گفت: این طرح جزو طرح های جدیدی است که در کشور راه اندازی شده و صرفه جویی زیادی برای ما دارد. 
مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان افزود: این ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار با ظرفیت سه هزار مترمکعب شامل 2 ایستگاه پمپاژ چغاهروشی با ظرفیت یکهزار و 800 مترمکعب و ایستگاه عسگرآباد با ظرفیت یکهزار و 200 مترمکعب می باشد. 
وی اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت لرستان با صرف 80 میلیارد ریال هزینه احداث شده است که 500 هکتار از زمین های کشت و صنعت خرم آباد را تحت پوشش قرار می دهد. 
مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان افزود: 150 خانوار لرستانی از این طرح بهره مند شده اند. 
به گزارش ایرنا وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت لرستان، شرکت در نشست هم اندیشی بانوان در اقتصاد مقاومتی و نشست اقتصاد مقاومتی به خرم آباد سفر کرده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران