پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279301 تاریخ : 1396/02/13-09:48:26
,10025,10028,
ایستادگی بر روی ارزش های انقلابی یک راهبرد و تکلیف در سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم جشن روز جانباز:

ایستادگی بر روی ارزش های انقلابی یک راهبرد و تکلیف در سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ایثار و ایستادگی بر روی ارزشهای انقلابی را یک راهبرد و تکلیف و نگاه ارزشی در این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی وارد حاشیه نمی شود و به ارزشهای انقلابی معطوف شده است. نمونه آن افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود که رهبر معظم انقلاب راه اندازی آن را مطالبه کرده بودند و افتخار افتتاح توسط این سازمان انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت  به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم جشن میلاد  حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز که با حضور مدیران ارشد و جانبازان همکار و خانواده هایشان برگزار شد، افزود: انتخاب روز میلاد آن حضرت برای تجلیل از جانبازان اتفاق مبارک و میمونی است و پاسداشت روز جانباز گرامیداشت ارزشهاست.

وی خطاب به کارکنان جانباز سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: شما علاوه بر اینکه شهیدان زنده هستید و افتخار جانبازی دارید، در سازمانی خدمت می کنید که خدمات شما به طور مستقیم به محرومترین اقشار جامعه می رسد.
دکتر نوربخش ادامه داد: نتیجه فعالیت سازمان تامین اجتماعی تامین معیشت و درمان برای نیمی از جمعیت کشور است و به عبارتی افتخاردوم نیروهای جانباز این سازمان است که در یک سازمان خدمتگزار فعالیت می کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در زندگی مردم نقش کلیدی دارد، گفت: در دولت یازدهم این سازمان با خروج از حاشیه ها مسیر کارشناسی پیمود و هر سال در این دولت افزایش مستمری ها بیش از نرخ تورم و حقوق شاغلین انجام شد.
دکتر نوربخش گفت: در سال 96 میزان مستمری های سازمان تامین اجتماعی بین 12?5 تا 22,5 درصد افزایش می یابد .
وی با بیان اینکه افزایش مستمری ها بالاتر از نرخ تورم یک راهبرد در سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: همچنین در بخش درمان توزیع عادلانه خدمات و افزایش دسترسی بیمه شدگان به مراکز درمانی یک راهبرد است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این راستا 7 پروژه درمانی در روز جهانی کارگر افتتاح شد که همگی در نقاط محروم راه اندازی شدند.
وی با اشاره به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس افزود: این پروژه که در این هفته افتتاح شد و نیمی از آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، بزرگترین پروژه خودکفایی کشور و سمبل اقتصاد مقاومتی است.
دکتر نوربخش ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس 60 درصد بنزین کشور را تامین می کند .  این طرح در سال 84 توسط پیمانکاران خارجی آغاز شده بود اما در دولت یازدهم و توسط جوانان ایرانی اولین فاز آن افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس ضمن جلوگیری از خام فروشی، منابع پایداری برای آینده سازمان تامین اجتماعی بوجود می آورد.
وی اظهار داشت: رونمایی از 60 قلم داروی جدید در اولین روز سال در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا شد .
دکتر نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی در جذب نیرو سهمیه 25 درصدی ایثارگران را رعایت می کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دو شهید مدافع حرم سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم پاسدار ارزشها و خون شهدا باشیم.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران:
بیش از 12 هزار نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی از ایثارگران و خانواده شهدا هستند

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران با بیان اینکه این سازمان قریب به 65 هزار نیروی انسانی دارد، گفت 12 هزار و 500 از این تعداد از  جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا هستند.

عبدالخالق حبیبی افزود:
 از این تعداد، بیش از یک هزار نفر جانباز و مابقی آزادگان و خانواده شهدا هستند.
وی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد سازمان برای رسیدگی به مسائل کارکنان ایثارگر گفت: سرکشی به خانواده شهدای همکار از اقداماتی است که در مدیریت فعلی انجام شده است.
حبیبی اعزام ایثارگران و خانواده هایشان به مشهد مقدس و عتبات عالیات را از دیگر اقدامات حوزه ایثارگری سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: از 2 هزار نفر استخدامی این سازمان در سال گذشته بیش از 700 نفر از ایثارگران بودند که در زمینه جذب ایثارگران این سازمان خوب عمل کرده است.
وی با اشاره به 65 همکار شهید در سازمان تامین اجتماعی گفت: ایثارگران به جامعه حیات و عزت بخشیدند و باید قدردان این عزیزان باشیم.
در پایان این مراسم از دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بابت توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به ارزشها تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 480
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران