پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247281 تاریخ : 1395/08/02-17:50:41
,21,
ایران شرایط برای سرمایه‌گذاری خارجی را فراهم کرده است

رضایی کوچی در دیدار با رئیس کمیسیون ترابری مجلس فدرال آلمان:

ایران شرایط برای سرمایه‌گذاری خارجی را فراهم کرده است

ظرفیت‌های فراوان همکاری اقتصادی بین ایران و آلمان

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری در حوزه انرژی، ترانزیت، اعزام نیروی کار جوان و متخصص و صدور خدمات فنی و مهندسی از جمله ظرفیت‌های موجود در روابط دو کشور ایران و آلمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت؛"کریستین لومان" رئیس کمیسیون حمل ونقل و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان و هیات همراه امروز یکشنبه (2 آبان ماه) با "رضایی کوچی" رئیس کمیسیون عمران مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.

رضایی کوچی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و آلمان ،گفت:جمهوری اسلامی ایران در منطقه خود و آلمان در اتحادیه اروپا به عنوان دو کشور با جایگاه حائز اهمیتی هستند که از گذشته روابط خوب و مثبتی با یکدیگر داشته‌اند.

وی افزود:مجلس شورای اسلامی کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون عمران مجلس آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دو کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از حمل و نقل و زمین و مسکن، آب و فاضلاب، شهرسازی و مدیریت عمران را دارند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی،خاطرنشان کرد:همکاری در حوزه انرژی، ترانزیت، اعزام نیروی کار جوان و متخصص و صدور خدمات فنی و مهندسی از جمله ظرفیت‌های موجود در روابط دو کشور است که می‌توان از آن به نفع دو ملت و دو کشور بهره برد.

رئیس کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کردند: ظرفیت‌های موجود در جمهوری اسلامی ایران فرصت‌های خوبی را برای کشورهای متمایل به سرمایه‌گذاری فراهم کرده است و جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های موجود استقبال می‌کند.

"کریستین لومان" رئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان نیز در این دیدار با اشاره به روند رو به رشد همکاری‌های ایران و آلمان،گفت: ایران در منطقه خود جایگاه بسیار مهمی دارد و بسیاری از راه‌های ارتباطات و حمل و نقل از این کشور می‌گذرد که این موقعیت آلمان را خواستار ارتقاء روابط خود با این کشور کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: آلمان علاقه‌مند به استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود بین دو کشور است و در همین زمینه از گسترش روابط بین دو پارلمان استقبال می‌کند.

"سیداحسن علوی" رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس"صدیف بدری" سخنگوی کمیسیون عمران و "هاشمی" رئیس کمیته دریانوردی کمیسیون عمران مجلس نیز در این دیدار حضور داشتند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 401
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران