پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315933 تاریخ : 1396/12/04-13:29:44
,6,17,
ایران خودرو 10 هزار دستگاه خودرو صادر می کند

ایران خودرو 10 هزار دستگاه خودرو صادر می کند

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 خبر داد و گفت: 75 درصد از این تعداد به کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا و 25 درصد نیز به کشورهای CIS، آسیایی و آمریکای لاتین و اروپا صادر خواهد شد.

مجید کاویانی از توسعه و ارتقای محصولات برای افزایش صادرات خبر داد و گفت: با اعمال استانداردهای جدید محصولات، ‌ امکان صادرات به بسیاری از کشورها به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

معاون صادرات ایران خودرو تاکید کرد: سهم کیفیت در افزایش صادرات خودرو فقط یکی از عوامل است و مسائل خارج از کنترل خودروسازان نقش اصلی در صادرات خودرو دارند.

وی بهره گیری از مناسبات سیاسی برای ارتقای روابط تجاری را عاملی برای افزایش صادرات محصول دانست و خاطر نشان کرذ: حضور در نمایشگاه‌های خارجی و معرفی محصولات، اعطای تسهیلات حمل به حمل کنندگان، اختصاص بودجه تحقیقاتی برای توسعه محصولات، عودت عوارض گمرکی، ایجاد روابط بانکی مناسب و همچنین حضور در پیمان های مختلف اقتصادی منطقه و بین‌المللی برای بهره مندی از برخی معافیت‌های صادراتی از جمله حمایت هایی است که از سوی دولت می تواند انجام شود.

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو تاکید کرد: اعطای تسهیلات به خریداران در بازار بین المللی موجب رقابت با خودروسازان جهانی خواهد شد.

کاویانی افزود: در کشورهای اروپایی خودروهای کامل بدون سود و با تسهیلات بسیار مناسب صادر می شوند که این امکان برای ما وجود ندارد. اعطای اعتبار و حمایت های دولت عامل موفقیت ما در کشورهای هدف خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران