پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 268036 تاریخ : 1395/12/24-09:12:22
,15,
اپراتور جدید تلفن همراه وارد بازار مخابرات ایران شد

اپراتور جدید تلفن همراه وارد بازار مخابرات ایران شد

روابط عمومی نگین ارتباطات آوا از راه‌اندازی هوشمندترین شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران و عرضه سیم‌کارت‌های نسل جدید با قابلیت برقراری مکالمه، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت بر پایه فناوری‌های4G 4.5G ,و LTE خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی نگین ارتباطات آوا ، این شرکت، سیم کارتهای خود را با نام تجاری آپتل و پیش شماره 09991 روانه بازار نموده است.

آپتل اولین اپراتوری است که علاوه بر ارائه سیستم های نوین مخابراتی توانسته است سرویس های نوین پرداخت را نیز ارائه نماید. این اپراتور که مجوز خود را در روز 12 اسفند اخذ نمود در کمترین زمان و با سرعت مثال زدنی ضمن تجهیز زیر ساخت های اجرایی در روز23 اسفند ماه محصول خود را در دسترس کاربران ویژه آپ و کارکنان آسان پرداخت قرار داد تا در آستانه شروع سال نو از این اپراتور به شکل کامل و اجرایی رونمایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران