پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315540 تاریخ : 1396/11/28-10:42:45
,1,15,
اولویت قرار دادن جوانان و استارت آپ های نوپا در طراحی اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین

اولویت قرار دادن جوانان و استارت آپ های نوپا در طراحی اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین

مدیر گروه نرم افزاری موبایل بانک ایران زمین: تبدیل بانک ایران زمین به یک بانک دیجیتال از جمله مهمترین عناوین چشم اندازی است که باید تا سال 1400 در این بانک محقق شود.

حسن سیهانی مدیر گروه طراحی نرم افزار موبایل بانک ایران زمین در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت اعلام کرد: بانک ایران زمین در گذشته همراه بانکی را طراحی کرد اما آن طوری که باید و شاید نتوانست رضایت مشتریانی که به دنبال دریافت خدمات مالی و بانکی دیجیتال می باشند را جلب کند؛ از این رو پا در عرصه میدان گذاشته تا همراه بانکی را طراحی کند که در راستای تحقق آرمان تعریف شده برای این بانک تا سال 1400 باشد.

وی گفت: تبدیل بانک ایران زمین به یک بانک دیجیتال از جمله مهمترین عناوین چشم اندازی است که باید تا سال 1400 در این بانک محقق شود. 

مدیر گروه نرم افزار موبایل بانک ایران زمین افزود: در طراحی نرم افزار جدید برخلاف سایر بانک‌ها که به دنبال شرکت‌هایی با ید طولا در تولید نرم افرازهای مالی الکترونیک در قالب‌های معین می باشند، ما سیاست خود را تغییر داده و به سراغ استارت‌آپ هایی رفته که هم نوپا هستند و هم مدیر عاملان جوان دارند.

حسن سیهانی تاکید کرد: از مهمترین عواملی که ما را به همکاری با شرکت‌های نوپا و مدیران جوان سوق داد ایجاد بازار اشتغال برای جوانان و استارت‌آپ های نوپا است.

سیهانی ادامه داد: در راه اعتماد کردن به این جوانان چالش‌های زیادی داشتیم اول اینکه مدیریت بانک و کمیته معاملات را توجیه کنیم که حرکت ما به سمتی پیش می‌رود  که ریسک‌پذیر است، چون بسیاری از این استارت‌آپ ها هنوز ثبت شرکتی نشده بودند، ولی امروز از اعتماد خود به این جوانان بسیار راضی و سربلند می‌باشیم.

مدیر گروه نرم افزار موبایل بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: از مهمترین علتی که ما را بر آن داشت به دنبال طراحی نرم افزار جدید باشیم این بود که از تجربیات و ایده‌های مشتریان خود در تولید این نرم افزار بهره بگیریم و همچنین سرویس‌هایی را در این نرم افزار استفاده کرده‌ باشیم که بتوانیم میکرو سرویس‌ها را در سایر کانالها استفاده کنیم.

حسن سیهانی بیان کرد: ما اکنون موبایل بانکی داریم که علاوه بر اینکه رضایت مشتریان را در قیاس با سایر همراه بانک‌ها تامین می‌کند بالاترین مزیتش این است که در بستری طراحی شده که به صورت تکه تکه بتواند در اختیار فین تک‌ها  قرار گیرد و بهترین سرویس‌ها را به مشتریان ارائه نماید.

وی در پایان اشاره کرد: با طراحی اپلیکیشن جدید به عنوان همراه بانک ایران زمین تنها به ارائه خدمات بانکی مالی دیجیتال به مشتریان خود بسنده نکرده و سعی داریم این اپلیکیشن به نقطه‌ای برسانیم که بتواند علاوه بر خدمات مالی، خدماتی دیگری را نیز به مشتریان عرضه کنیم. 

 

حسن سیهانی - مدیر گروه نرم افزاری موبایل بانک ایران زمین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران