به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عدالتی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه بازاریابی بیان داشت: خوشبختانه با تلاش های همکاران صف و ستاد این مدیریت در سال 95، گامهای مثبت و موثری در حوزه های مختلف جذب منابع، وصول مطالبات و کنترل مصارف برداشته شده است.
وی افزود: با اهتمام همکاران در جلب رضایت مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، سهم بانک نسبت به سال 94 از بازارهای هدف گسترش یافته و خدمات شایسته تری به نیازمندان واقعی جامعه ارائه گردیده است.
عدالتی در رابطه با ارزیابی صورت گرفته از اقدامات شعب استان خراسان رضوی گفت: بر این اساس شعب بیهقی ( کد 3607)، فریمان (کد 3606)، قاسم آباد (کد 3609)، سرخس (کد 3631) و مرکزی (کد 3614) نسبت به سال 94 بهترین عملکرد را داشته اند.
اداره روابط عمومی و بازاریابی این افتخار ارزشمند را صمیمانه به روسا و پرسنل ساعی شعب مذکور در مدیریت شعب استان خراسان رضوی تبریک عرض نموده و انتظار می رود در سال 96 نیز همچون سال گذشته شاهد موفقیت روز افزون آن مدیریت باشیم.