پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309749 تاریخ : 1396/09/07-12:47:04
,15,
انعقاد تفاهم نامه بین بخش ایران IEEE و بخش IEEE بریتانیا و ایرلند

انعقاد تفاهم نامه بین بخش ایران IEEE و بخش IEEE بریتانیا و ایرلند

تفاهم نامه ای بین بخش ایران IEEE و بخش IEEE بریتانیا و ایرلند در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با انعقاد این تفاهم نامه، چارچوبی برای همکاری متقابل برای دستیابی به هدف اصلی IEEE برای ارتقاء نوآوری های تکنولوژیکی و برتر برای منافع بشریت ایجاد خواهد شد.

بنا بر این گزارش در این راستا، سیزدهمین نشست مشترک مشاورین دانشگاههای کشور و کمیته اجرایی بخش ایران با حضور پروفسور حسامی رئیس بخش IEEE بریتانیا و ایرلند در محل پژوهشگاه نیز برگزار شد.

این گزارش حاکی است، هرساله پژوهشگاه میزبان این مراسم بوده و هدف از برگزاری این مراسم نیز برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل سازنده با دانشگاههای کشور در جهت ارتقاء فعالیتهای انجمن بین المللی IEEE می باشد.

در جلسه مذکور، توضیحاتی در خصوص فعالیتهای گروههای تخصصی و تبدیل وضعیت به مجامع تخصصی در بخش ایران ارائه شد.

همچنین گزارشی در مورد فعالیتهای دانشجویی بخش ایران عنوان شد، و نماینده دانشگاه شهرضا نیز گزارشی از فعالیتهای شاخه خود که باعث انتخاب شاخه برتر سال 96 شده بود، را بیان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران