پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266730 تاریخ : 1395/11/25-10:03:20
,2,
اندیشه جهانی و نوآوری در کار 2 عامل اصلی موفقیت شرکت های مشاوره ای بزرگ جهان

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

اندیشه جهانی و نوآوری در کار 2 عامل اصلی موفقیت شرکت های مشاوره ای بزرگ جهان

افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : اندیشه جهانی و نوآوری در کار 2 عامل اصلی موفقیت شرکت های مشاوره ای بزرگ جهان است و رعایت و به کار بردن این دو عامل موفقیت و روند رو به رشد شرکتهای مشاوره ای را تضمین می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، افخمی که در مراسم آغاز آیین دهمین سالگرد فعالیت کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری در سالن میلاد سازمان انرژی اتمی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود : در مرکز مالی لندن روزانه دستکم یک میلیون و 500 هزار نفر خدمات مالی خود را به دورترین نقاط جهان ارایه می کنند که عامل موفقیت آنان محدود نشدن به یک منطقه و مجهز بودن به دانش روز است.

 افخمی تصریح کرد : بر مبنای قاعده ای که وجود دارد اگر سازمان ها خود را به روز نکنند از دور بازار خارج می شوند وبانکها هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند. باید تحولات بانکی دنیارا شناخت و با آن همراه و سازگار شد .برای ماندگاری ، بانکها نیازمندآگاهی از قواعد مورد استفاده بانک های بزرگ دنیا هستند .
 وی در خصوص وضعیت بانکهای توسعه ای دردنیاتصریح کرد : نتیجه مطالعات تطبیقی بیانگر این موضوع است که بانک های توسعه ای همه کارها را به تنهایی انجام نمی دهند. خیلی از کارها را می توان برون سپاری کرد، با این رویکرد نه تنها ظرفیت بانک افزایش می یابد بلکه هزینه و قیمت تمام شده خدمات پایین می آید.
 افخمی با اشاره به اینکه ما به دنبال تفکر تمرکزگرایی نیستیم، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف به سمت گسترش شبکه ارتباطی و استفاده از خدمات تخصصی حرکت می کنیم. همانند بانک های پیشرو که با دیگران کار می کنند و از خدمات آنها استفاده می کنند. بدیهی است که همه کارها بطور متمرکز در سیستم بانکی، سامان نمی یابد. یکی از این کارها استفاده از شبکه خدمات مشاوران سرمایه گذاری است. که از قبل این تفکر در بانک بوده،و دوره کنونی کمی پررنگ تر هم شده است . در اغلب طرح ها از امکان سنجی و دانش مشاورینی که در حوزه تکنولوژی، مالی و اقتصاد بازار صاحب‏نظر هستند، استفاده می کنیم. از طرف دیگر برون سپاری امکان سنجی باعث شده که پاسخگوی تعداد بیشتری از متقاضیان که به دنبال تسهیلات هستند، باشیم. بد نیست به این مثال اشاره کنم که سابق بر این در حمل و نقل ریلی، یک لوکوموتیو، بیست واگن را دنبال خود می کشید اما حالا هر واگن برای خودش موتور محرکه دارد. علت تغییر سیستم به روش غیرمتمرکز چیست؟ این است که احتمال توقف را کم کند، ریسک را کاهش دهد و ظرفیت را بالا ببرد، به نظر می آید چنین مثالی برای بانک هم مصداق دارد.
 مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد : تعداد پروژه هایی که به نتیجه رسیدند و اشتغالی که ایجاد می شود، بخشی از یک کار گروهی است که ما و مشاوران در کنار هم به ثمر رساندیم. بانک بیشتر به سیاست گذاری و ممیزی در کار مشاوران می‏پردازد و نتیجه هم نسبتاً خوب شده است و کشور از آن منفعت می برد زیرا رونق اشتغال و رفع بیکاری جوانان را به دنبال دارد. طی کردن مسیری که ترسیم کردم آسان نبوده و نیست اما در سایه همکاری، کار گروهی و هم‏افزایی نتیجه بسیار خوب است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 397
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران