پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399142 تاریخ : 1397/07/24-13:22:26
,15,
امضای تفاهم‌نامه معاونت علمی با سازمان اقتصادی کوثر

به منظور رشد شرکت های دانش بنیان صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه معاونت علمی با سازمان اقتصادی کوثر

تفاهم نامه ای به‌منظور به‌کارگیری ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی، میان معاونت علمی و سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی و سازمان اقتصادی کوثر باهدف به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان اقتصادی کوثر درراه رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تفاهم‌نامه امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با موضوعاتی چون همکاری در راه‌اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری سازمان اقتصادی کوثر؛ همکاری متقابل برای راه‌اندازی و توسعه روش‌های نوین تأمین مالی از قبیل تأمین مالی جمعی و سرمایه‌گذاری جسورانه؛ همکاری متقابل در تأسیس و توسعه فعالیت صندوق پژوهش و فناوری تابعه سازمان اقتصادی کوثر؛ همکاری متقابل برای شناسایی، حمایت، جذب سرمایه طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان سازمان اقتصادی کوثر و نیز همکاری متقابل برای شناسایی و جذب سرمایه در طرح‌های نوآورانه و با فناوری بالا به امضا رسید.
طبق این تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به حمایت معنوی و فنی از طراحی و راه‌اندازی موضوعات این تفاهم‌نامه و ارائه اطلاعات، مشاوره تخصصی در حوزه فعالیت‌های تفاهم‌نامه متعهد می‌شود. این معاونت همچنین نسبت به اطلاع‌رسانی و ترغیب فعالان حوزه دانش‌بنیان برای ورود به موضوعات این تفاهم‌نامه و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده نیز متعهد خواهد بود.
از دیگر تعهدات معاونت علمی معرفی استارتاپ هایی که در حوزه فناوری‌های مرتبط به کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان هستند به سازمان اقتصادی کوثر و نیز تسهیل اخذ مجوز دانش نبیان توسط شرکت‌های معرفی شده در مرکز شتابدهی و نوآوری سازمان اقتصادی کوثر است.
سازمان اقتصادی کوثر نیز به موجب این تفاهم‌نامه نسبت به راه‌اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری با همکاری معاونت علمی متعد می‌شود. از دیگر تعهدات این سازمان شناسایی و پیاده‌سازی روش‌های نوین تأمین مالی متناسب با راهبردهای حوزه فعالیت کسب‌وکار محوری خود در چارچوب موضوع تفاهم‌نامه است. همچنین سازمان اقتصادی کوثر متعهد می‌شود تا نسبت به انجام هماهنگی با سایر نهادها برای حمایت از ایجاد صندوق پژوهش و فناوری اقدام کند.
مدت این تفاهمنامه از تاریخ 23 مهرماه 97 به مدت سه سال تعیین شده است که علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جواد وکیلی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر به نمایندگی از این سازمان آن را به امضا رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران