پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281118 تاریخ : 1396/04/13-13:32:58
,1,11,
امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستایی منعقد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد مسکن انقلاب سلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد مسکن، مرتضی اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستایی برای روستاییانی که امکان استفاده از دیگر منابع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی را ندارند به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در 9 ماده و 6 تبصره تنظیم شده که بر اساس توافقات صورت گرفته بانک قرض الحسنه مهر ایران به معرفی شدگان از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می نماید.

مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا تا پایان پرداخت تسهیلات به قوت خود باقی می باشد و سقف فردی تسهیلات برای متقاضیان عادی 80 میلیون ریال در نظر گرفته و دوره بازپرداخت تسهیلات عادی 36 ماه و در موارد خاص تا 60 ماه تعیین شده است.

همچنین در این تفاهم‌نامه تعهدات بانک نیز تعیین شده است و براساس آن بانک تعهد می‌کند حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از تکمیل پرونده تسهیلاتی توسط متقاضیان و اخذ تضمین‌ها در چهارچوب ضوابط و مقررات بانک نسبت به پرداخت تسهیلات مطابق با سیاست‌ها و بخش‌نامه‌های بانک مرکزی اقدام نماید. 

بر مبنای این تفاهم‌نامه بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور جلوگیری از بروز تخلف و اعطای احتمالی اعتباری وام خارج از افراد معرفی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر اساس لیست ارسالی توسط آن بنیاد به صورت صد در صد عمل می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران