پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265581 تاریخ : 1395/11/08-09:57:01
,15,
آمار حذف تبلیغات مخرب از گوگل

آمار حذف تبلیغات مخرب از گوگل

گوگل نزدیک به دو میلیارد «تبلیغات بد» را در سال 2016 حذف کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت  به نقل از انگجت، گوگل در سال 2016 به حذف نزدیک به دو میلیارد مورد از تبلیغات اقدام کرده که بیش از دو برابر سال 2015 است. تبلیغ ناقص و نامناسب در سراسر اینترنت وجود دارد و گوگل تلاش می‌کند این تبلیغات را متوقف کند تا نتوانند از کاربران سوءاستفاده کنند.

با توجه به گزارش‌های اخیر درباره این موضوع، گوگل، بزرگترین موتور جست‌وجوی جهات 1.7 میلیارد تبلیغات از پلت‌فرم تبلیغاتی خود را در سال 2016  حذف کرده است که در مقایسه با سال پیش از آن دو برابر شده است. خانه‌داری آنلاین شامل 68 میلیون تبلیغات برای محصولات دارویی غیرقانونی، 80 میلیون برای محتواهایی که گمراه‌کننده است و مصرف‌کنندگان را فریب می‌دهد و همچنین 112 میلیون شامل دیگر ترفندهای تبلیغاتی می‌شود.

گوگل می‌گوید همچنین 6000 وب‌سایت و 6000  حساب کاربری که آگهی کالاهای تقلبی منتشر می‌کردند را حذف کرده‌ است، موضوعی که به یک مساله‌ مهم در فیس‌بوک،  اینستاگرام و توییتر مبدل شده است.

هرچند با وجود تلاش‌های گوگل، این شرکت می‌داند کلاهبرداران همچنان تلاش می‌کنند از مردم سوءاستفاده کنند. بنابراین شما همیشه باید مراقب آن چیزی که رویش کلیک می‌کنید باشید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران