پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247292 تاریخ : 1395/08/02-18:22:36
,21,
آمادگی کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای توسعه مناسبات صنعتی ایران و آلمان

اکبریان در دیدار با هیأت پارلمانی آلمان مطرح کرد؛

آمادگی کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای توسعه مناسبات صنعتی ایران و آلمان

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از آمادگی کمیسیون متبوعش برای کمک به توسعه مناسبات ایران و آلمان در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه صنعت خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت،"عزیز اکبریان"رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس امروز یکشنبه (95/8/2) با "کریستین لومان" رئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان و هیئت همراه دیدار و گفت وگو کرد.

اکبریان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و آلمان بر ضرورت توسعه و گسترش روابط فیمابین در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی و تجاری،سیاسی و فرهنگی تأکید کرد و گفت:تقویت روابط ایران و آلمان به عنوان دو کشور مهم و تأثیرگذار به نفع دو ملت و دو کشور خواهد بود.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی،افزود:مجلس شورای اسلامی،کمیسیون‌های تخصصی آن و به ویژه کمیسیون صنایع و معادن آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دو کشور در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه صنعت را دارند.

اسماعیلی:استفاده از ظرفیت ذخایر معادنی برای توسعه روابط دوجانبه

داریوش اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ذخایر معدنی همچون آهن،مس،طلا و همچنین صنایع پتروشیمی از ظرفیت های خوبی برخوردار است که می توان از آن در راستای افزایش روابط دو کشور بهره برد.

دیدار عزیز اکبریان با هیات آلمانی

کریستین لومان:استقبال آلمان از همکاری با ایران در حوزه حمل و نقل

"کریستین لومان" رئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان نیز در این دیدار با اشاره به روند رو به رشد همکاری های ایران و آلمان گفت: آلمان از همکاری با ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه حمل و نقل استقبال می‌کند.

وی،تأکید کرد:حوزه حمل و نقل اعم از حمل و نقل آبی،هوایی و به ویژه حمل و نقل ریلی می‌تواند مبنای مناسبی برای همکاری‌های دو کشور باشد.

این هیأت همچنین از گسترش ارتباطات دانشگاهی در زمینه حمل و نقل استقبال کردند.

لازم به ذکر است؛"سعید باستانی" سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس و "رامین نورقلی پور" از اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز در این دیدار حضور داشتند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران