پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313794 تاریخ : 1396/10/24-15:45:39
,10028,
افزایش 25 درصدی فروش و تحقق سود 80 درصدی ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول خبر داد؛

افزایش 25 درصدی فروش و تحقق سود 80 درصدی ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول (از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) از افزایش حدود 25 درصدی فروش و تحقق سود حدود 80 درصدی ایرانول طی 9 ماهه سالجاری خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم تقدیر از اتوسرویس کاران برتر استان تهران، ضمن تقدیر از اتوسرویس کاران که در فروش تولیدات داخلی پیشگام هستند، گفـت: در سال 95  با افزایش سهم بازار ایرانول در بین چهار شرکت تولید کننده روغن بیشترین رشد سود را به خود اختصاص داده است.

مهندس اسحاقی ضمن اشاره به شکستن رکورد فروش محصولات نهایی برای اولین بار در سال گذشته و افزایش سود شرکت، تصریح کرد: از ابتدای سال 95  وطی شش ماهه سالجاری با کاهش 30 درصدی خام فروشی، افزایش فروش محصول نهایی ادامه پیدا کرد و سهم بازار ایرانول در بین چهار شرکت روانکار افزایش یافت .
وی در ادامه با بیان بیشترین میزان صادرات محصول نهایی به کشورهای همسایه طی سال گذشته و امسال، گفت: برای اولین بار در کشور با همکاری پتروناس روغن کشتی به بازار عرضه شد و در آینده نیز تولید روغن های صنعتی، موتوری و گریس را با تائیدیه های خودروسازان بین المللی با همکاری پتروناس به بازار عرضه می شود.
مدیرعامل شرک نفت ایرانول همچنین از ورود چندین محصول جدید ظرف چند ماه آینده به بازار خبر داد و گفت:  به زودی استراتژی 1404 ایرانول نهایی می شود و براساس این استراتژی تا سال 1400، 10 پروژه توسعه ای جزء برنامه های ایرانول است.
مهندس اسحاقی در ادامه گفت: بهره برداری از تولید روغن الوند در آبادان پس از 36 سال و بهره برداری از پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی(ره) از پروژه های مهم سالجاری بود .
وی افزود: پروژه پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی (ره) از پروژه های مهم و استراتژیک ایرانول در زمینی با مساحت 2/5 هکتار و با ظرفیت مخازن 25 هزار متر مکعب آماده افتتاح است که با بهره برداری از این پایانه ذخیره سازی محصولات صادراتی ایرانول به سه ماه افزایش می یابد .
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از اتوسرویس های برتر استان تهران با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران