پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375765 تاریخ : 1397/06/13-11:56:52
,17,11,
افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی

در راس هیاتی انجام می‌شود؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی و همچنین بازدید از چندین پروژه بندر- جاده وارد فرودگاه ماهشهر شد و مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز 13 شهریورماه وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد فرودگاه ماهشهر شد.

در بدو ورود وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر اعضای هیات عامل سازمان، استاندار، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، مدیر بندر آبادان، بخشدار، فرماندار به استقبال وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه آمدند. 

وزیر راه و شهرسازی قرار است در جریان این سفر از سایت پارسیان ریل شرق، سایت نظم آفرینان سهند، سایت نفتی خط نقره‌ای قشم و کنارگذر ماهشهر و محور ماهشهر به هندیجان بازدید کند. همچنین، کلنگ‌زنی تعمیرات اساسی اسکله 27 تا 34 بندر، کلنگ‌زنی کارخانه تولید خوراک دام و انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت صنعتی بیواتانول زر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نشست تکمیلی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه‌گذاران در مورد جزئیات همکاری نیز از دیگر برنامه هایی است که در این سفر تدارک دیده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران