پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248712 تاریخ : 1395/08/21-10:46:23
,2,13,
افتتاح فاز نخست بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور با حضور وزیر کشور

افتتاح فاز نخست بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور با حضور وزیر کشور

فاز نخست بزرگترین مجموعه گلخانه ای کشور روز پنجشنبه بیستم آبان با حضور وزیر کشور در منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی، فاز نخست مجتمع گلخانه ای «ارس تارلا امین » به مساحت 12 هکتار با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، حسین فریدون نماینده ویژه رئیس جمهور و جمعی از مقامات استانی  به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش،عملیات مربوط به احداث دومین فاز این مجتمع تولیدی نیز در سطح 36 هکتار  با استفاده از تسهیلات 900 میلیارد ریالی بانک کشاورزی از محل منابع داخلی این بانک و صندوق توسعه به زودی آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ مجتمع کشت گلخانه ای «ارس تارلا امین » در سطح 50 هکتار و با ظرفیت تولید سالانه بیش از 400هزار تن در منطقه آزاد ارس احداث شده است که در مرحله نخست، 12 هکتار آن  با ظرفیت تولید سالانه بیش از 176 هزار تن  گوجه فرنگی به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است با راه اندازی این بخش از مجتمع کشت گلخانه ای مذکور، زمینه اشتغال 200 نفر فراهم شده است و با تکمیل و راه اندازی  دیگر بخش های این طرح تولیدی، میزان اشتغالزایی آن تا 850 نفر افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، تولید محصول سالم با رعایت استاندارد جهانی،افزایش راندمان تولید،کاهش ضایعات کمتر ازیک درصد، توسعه صادرات محصلات کشاورزی به کشورهای همسایه و افزایش راندمان مصرف آب از مهم ترین ویژگی های این مجتمع تولیدی است.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران