پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315408 تاریخ : 1396/11/25-07:58:31
,1,
افتتاح خانه بهداشت حسن‌آباد زیرکوه با حمایت بانک تجارت

افتتاح خانه بهداشت حسن‌آباد زیرکوه با حمایت بانک تجارت

آیین افتتاح خانه بهداشت اهدایی بانک تجارت در روستای حسن آباد زیرکوه از توابع استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت، خانه بهداشت روستای حسن آباد زیرکوه که با اهدای کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی بانک تجارت آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاح این مرکز بهداشتی - درمانی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسولان محلی برگزار شد، خان‌زاده فرماندار زیرکوه با تشکر از بانک تجارت، این اقدام بانک را بیانگر نگاه دورنگر مدیران این مجموعه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دانست و از آن به عنوان یک الگوی مناسب در جهت توسعه متوازن یاد کرد.
دکتر ناصری مدیر شبکه بهداشت شهرستان زیرکوه نیز با اهدای لوح تقدیر، اقدام بانک تجارت را ستود و ابراز امیدواری کرد بتواند از کمک‌های بانک تجارت در پروژه های دیگر استفاده کند.
پروژه خانه بهداشت روستای حسن آباد زیرکوه در زمینی به مساحت 900 متر مربع و با زیر بنای حدود 110 متر با اعتبار و کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی بانک تجارت به بهره برداری رسید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران