پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375579 تاریخ : 1397/06/11-15:37:39
,17,11,
افتتاح 800 میلیارد ریال پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در گلبهار

گریوانی خبر داد:

افتتاح 800 میلیارد ریال پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در گلبهار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر 1700 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هومن گریوانی با اشاره به اینکه  800 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه های عمرانی هزینه شده است، افزود: در حال حاضر 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر در این شهر وجود داردکه از این تعداد 28 هزار و 682 واحد افتتاح شده و امسال در هفته دولت 880 واحد دیگر به مالکان واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پارک تفریحی و مسجد محله 11 ، بهره برداری از پایگاه اورژانس گلبهار و همچنین دو زمین ورزشی از جمله پروژه های افتتاحی هفته دولت می باشد.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک شهر جدید گلبهار نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: این واحد اولین مرکز در بین شهرهای جدید کشور است و همچنین گلبهار سومین شهر در استان خراسان رضوی است که بعد از شهرستان های مشهد و نیشابور به این فناوری مجهز می شود.

34 کیلومتر از مسیر مترو آماده ریل گذاری

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه با اشاره به اینکه اجرای پروژه مترو مشهد-گلبهار-چناران با توجه به بازدید اخیر مقام عالی وزارت راه  از پروژه های اولویت دار کشور محسوب می شود گفت: حدود 6 کیلومتر از تملک مسیر باقی مانده که مبلغ برآوردی آن حدود 150 میلیارد تومان است.

وی گفت: 186 میلیون یورو فایناس برای اجرای ادامه کار پیش بینی شده که 85 درصد  توسط سرمایه گذار خارجی و 15 درصد توسط کارفرما تامین می شود که در صورت تحقق آن پیش بینی می شود تا دو سال و نیم آینده مترو به بهره برداری برسد.

200 میلیارد تومان هزینه داخلی شرکت عمران گلبهار در پروژه ملی مترو

گریوانی در ادامه با اشاره به پیشرفت بالا و آزادسازی مسیر مترو به تامین هزینه این پروژه  از منابع داخلی شرکت عمران گلبهار به ارزش 200 میلیارد تومان خبرداد و گفت: علی رغم فضاسازی های انجام شده عناصر مختلف و برخی از رسانه ها این پروژه ملی در حال اجرا بوده و تاکنون وقفه ای ایجاد نشده است.

اجرای پروژه ها با درخواست های شهروندان گلبهار

وی در ادامه با اشاره به درخواست ها و مراجعات مردم و شهروندان گلبهار برای تامین نیازهای زیرساختی، عمرانی و تفریحی افزود: این شرکت با توجه به اهداف و برنامه ریزی هایی که برای اجرای پروژه ها داشته، اجرای استخر ویژه آقایان و بانوان با عرصه 5 هزار مترمربع و عیان 15 هزار مترمربع که در مرحله فاز یک قرار دارد و همچنین احداث آرامستان در این شهر که در فاز اول 10 هکتار پیش بینی شده را در مرحله اجرا قرار داده است.

اجرای پیاده روسازی توسط شرکت عمران جهت رفع مشکلات ساکنین مسکن مهر در گلبهار

گریوانی از هزینه 20 میلیاردی این شرکت جهت آماده سازی و پیاده روسازی مسکن های مهر گلبهار خبرداد و افزود: با توجه به اینکه ساکنین این واحدها با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه بودند این شرکت حدود 20 میلیارد تومان جهت کمک و همچنین رفاه حال شهروندان ساکن در این مجتمع ها در واحدهای انبوه ساز هزینه کرده است.

پروژه های عمرانی در مرحله اجرا

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار همچنین با  اشاره به آغاز اجرای عملیات گودبرداری پروژه زورخانه در این شهر گفت: این پروژه با مساحت 2 هزار و 840 مترمربع ساختمان، هزار و 105 مترمربع محوطه و با اعتبار حدود 105 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک پیشرفت خوبی در توسعه فضاهای ورزشی در این شهر ایجاد شود.

گریوانی گفت: به منظور توسعه فضای سبز و پارک ها از سال گذشته مطالعات 9 پارک انجام شده که 3 پارک تحویل، 2 پارک در مرحله اجرا و پارک انرژی نیز در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پارک بانوان در دست مطالعه قرار داشته و همچنین مطالعات مجموعه  80 هکتاری جهت احداث پارک و شهربازی نیز  در حال انجام است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

شرکت عمران بدهی به پیمانکاران ندارد

مدیرعامل این شرکت در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه این شرکت کلیه مطالبات پیمانکاران خود را تسویه کرده است گفت: بخشی از این مطالبات نقدی و بخشی دیگر در صورت اینکه منابع نقدی جهت پرداخت وجود نداشته باشد از طریق تهاتر با پیمانکاران اقدام به تسویه حساب خواهد کرد.

وی اذعان کرد: در مواردی که مبلغ قرارداد بسیار بالا بوده این شرکت از طریق تقسیط های چند ماهه اقدام به پرداخت مطالبات پیمانکاران کرده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 579
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران