پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353098 تاریخ : 1397/05/05-13:57:46
,17,8,
افت بیش از 100 میلیارد دلاری ارزش بازار فیسبوک در یک روز

برای اولین بار در تاریخ آمریکا روی داد:

افت بیش از 100 میلیارد دلاری ارزش بازار فیسبوک در یک روز

هیچ شرکتی تا به حال در تاریخ فعالیت بازارهای سهام آمریکا، افت 100 بیلیون دلاری ارزش معاملات را در یک روز معاملاتی تجربه نکرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سهام شرکت فیس بوک روز پنجشنبه بدترین افت روزانه را در تاریخ بازار سهام آمریکا به ثبت رساند.

روز پنجشنبه سهام فیس بوک پس از انتشار گزارش بسیار ضعیف چهار ماهه با بیشترین افت قیمت روزانه سهم در تاریخ بازار سهام آمریکا مواجه شد.

ارزش بازار این غول رسانه اجتماعی با افت بیش از 119 میلیارد دلاری به 510 میلیارد دلار رسید و قیمت هر سهم این شرکت 19 درصد افت کرد.

پس از اتمام معاملات روز چهارشنبه، ارزش بازار این شرکت برابر با 630 بیلیون دلار اعلام شده بود در حالی که در روز بعدی، ارزش بازار این شرکت افت بسیار شدیدی را تجربه کرد.

هیچ شرکتی تا به حال در تاریخ فعالیت بازارهای سهام آمریکا، افت 100 بیلیون دلاری ارزش معاملات را در یک روز معاملاتی تجربه نکرده است. تنها سهام شرکت اینتل در سال 2000 میلادی با افت 90 میلیارد دلاری و مایکروسافت نیر در همان سال با افت 80 میلیارد دلاری در یک روز معاملاتی مواجه شده بود.

از دیگر شرکت هایی که در یک روز معاملاتی افت سنگینی را تجربه کردند می توان به افت سهام شرکت اپل در سال 2013 میلادی که بالغ بر 59.6 میلیارد دلار گزارش شده بود و افت سهام شرکت اکسون موبیل در سال 2008 میلادی که در یک روز معاملاتی 52.5 میلیارد دلار افت کرده بود، اشاره داشت.

اما سهام فیس بوک پس از این که در روز پنجشنبه گزارش بسیار ضعیف خود را منتشر کرد، افت شدیدی را متحمل شد. کاهش میزان درآمد فیس بوک در پی گزارش چهار ماهه دوم این شرکت در پی کاهش میزان کاربران فعال در این شبکه اجتماعی روی داد.

شرکت فیس بوک پس از این که با عملکرد بسیار منفی سهام خود در بازار مواجه شد با اعلام بیانیه ای افزود: انتظار می رود که در نیمه دوم سال درآمد شرکت با افزایش مواجه شود.

اما این بیانیه نیز کمکی به افزایش قیمت سهام این شرکت نکرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران