پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313791 تاریخ : 1396/10/24-15:42:09
,15,
آغاز ثبت نام و شرکت در رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی

آغاز ثبت نام و شرکت در رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی

مرحله اول فراخوان مربوط به ثبت نام و شرکت در رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی شروع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علیرضا یاری مجری طرح جویشگر بومی ضمن بیان مطلب فوق گفت طرح جویشگر بومی به منظور توانمندسازی و تسهیل نوآوری در خدمات و کسب و کار شرکت­های فعال در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور، اقدام به برگزاری رویداد چالش­های نوآوری در حوزه محتوا و جویشگرهای بومی شده است.

 

بنا بر این گزارش، در این راستا اولین مرحله از فراخوان چالش های نوآوری در طرح جویشگر بومی در سامانه­ی "نوآوید" به آدرس www.noavid.ir  انتشار یافته است . این سامانه به عنوان اولین سکوی تعاملی بومی در نوع خودش است که برای حل چالش­های نوآوری در کسب و کارها با همکاری دانشگاه تهران راه اندازی شده و هم اکنون در اولین گام، شش مورد از چالش های نوآوری شرکت­های حوزه­ی محتوا و جویشگرهای بومی روی این سامانه قرار گرفته است و کلیه متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و غیردانشگاهی از سراسر کشور می توانند برای حل این چالش ها با هم به رقابت پرداخته و از پاداش های مالی در نظر گرفته شده برای حل چالش ها بهره مند شوند.

مجری طرح در ادامه افزود: هدف از برگزاری مسابقات چالش نوآوری از یک طرف حمایت غیرمستقیم از شرکتهای فعال در این حوزه جهت افزایش نوآوری در خدمات جویشگرها مبتنی بر نیازها و ذائقه جامعه کاربران ایرانی می باشد و از طرف دیگر افزایش نقش و مشارکت مردمی و نیز بهره گیری از دانش و توانمندیهای متخصصان در دانشگاه های  سراسر کشور برای حل چالش های جویشگرها هستند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات مبتنی بر دو رویکرد نوآوری باز و جمع سپاری می باشد. برای این منظور تلاش شده است مسائل کلی و مبهم شرکتهای فعال در طرح جویشگر بومی به پنج دسته خرده چالش تفکیک شود. این خرده چالش ها عبارتند از: چالش­های پژوهشی، ایده ­پردازی، توسعه محصول، دولتی و استارتاپی.

در انتها یاری ضمن توضیح اینکه هر شرکتی که در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور در حال فعالیت باشد می تواند با ارسال درخواست خود بر روی سامانه نوآوید و معرفی چالش های نوآوری در محصولات وکسب وکارش از حمایت های لازم برخوردار گردد، افزود: برگزاری این مسابقات را رویکرد نوینی برای افزایش مشارکت مردمی در توسعه نوآوری و تجاری سازی در کسب و کارها بویژه جویشگرهای بومی دانسته و با دعوت از کلیه اساتید و دانشجویان سراسر کشور خواستار افزایش نقش آفرینی هر چه بیشتر مردم در توسعه و گسترش خدمات بومی در کشور شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران