پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377815 تاریخ : 1397/07/09-10:48:25
,10028,
استقبال پرشور مردم از نمایشگاه دفاع مقدس سازمان تامین اجتماعی

استقبال پرشور مردم از نمایشگاه دفاع مقدس سازمان تامین اجتماعی

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادتها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزشها در راستای آرمان های والی انقلاب اسـلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورهای الهی از مهمترین برکات آن است. ســازمان تامین اجتماعی در دوران دفاع مقدس حضوری فعال در دفاع از میهن اسلامی داشته و 65 نفر از کارکنان آن به فیض شهادت رسیده اند. همچنین 2 نفر از کارکنان سازمان نیز در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده بسیج ســازمان در این زمینه گفت: هر سال نمایشگاه دفاع مقدس را بــا ایجاد نمادهایی که یــادآور آن دوران هستند، مانند سنگرسازی و نصب بنر و تابلو در جلوی در ورودی سازمان برگزار می کردیم، اما از دو ســال گذشته علاوه بر آن، نمایشگاهی با هماهنگی و دستور فرمانده بسیج کارگری و بسیج اداری استان تهران در پارک لاله و با حضور فعال همکاران سازمان برپا شد.

عبدالخالق حبیبی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس سازمان به نمایش گذاشته شد و برنامه های متنوعی مانند میزخدمت و درمان سرپایی رایگان نیز اجرا شد.
وی با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی گفت: امسال سعی کردیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی، برپایی نمایشگاه را با حداقل هزینه ها انجام دهیم و خوشبختانه این امر تحقق یافت؛ به طوری که از تابلوها و بنرهای سال گذشته استفاده کردیم و پذیرایی مختصری برای بازدیدکنندگان نیز در نظر گرفته شد و هزینه های صرف شده کاهش چشمگیری داشت.
حبیبی با اشــاره به تفاوت نمایشگاه دفاع مقدس نسبت به سال قبل گفت: در سال گذشته از برخی از هلدینگها مانند دارویی و دامپروری در نمایشگاه استفاده شد، اما امسال آن را تنها در میزخدمت خلاصه کردیم و هزینه هــای آن را نیز به حداقل رساندیم.

وی افزود: هر روز حدود 8 نفر از همکاران بسیج تا ساعت 10 الی 11 شب در نمایشگاه حضور داشتند و از بازدیدکنندگان پذیرایی و استقبال کردند. خوشبختانه از آنجایی که روز برپایی نمایشگاه بعد از ایام عاشورا و تاسوعا بود، استقبال نسبت به سال گذشته پرشورتر و بیشتر بود.
حبیبی خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه برای سازمانهای بســیج سراسر کشور به شمار می رود و خوشبختانه بسیج سازمان تامین اجتماعی در این عرصه نسبت به سایر سازمان های دیگر پیشروتر ظاهر شد.
وی در ادامه گفت: در برپایی نمایشگاه، مدیرعامل سازمان و حراست و همچنین بسیج حوزه و پایگاه ها به ویژه پایگاه درمان، نهایت همکاری را با ما داشتند. آقای رجایی فرمانده بسیج درمان استان تهران در این چند روز مسئولیت حفظ و نگهداری از نمایشگاه را بر عهده داشت و تا پاسی از شب مشغول کارهای نمایشگاه بود که از وی بسیار قدردانی می کنم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران