پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250597 تاریخ : 1395/09/15-09:15:31
,3,
استراتژی ثامن تا انتهای سال رشد منابع و کاهش مطالبات است

استراتژی ثامن تا انتهای سال رشد منابع و کاهش مطالبات است

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در اولین نشست روسای شعب استان خراسان رضوی عنوان نمود: استراتژی موسسه را در زمان باقی‌مانده تا انتهای سال رشد منابع و کاهش مطالبات معوق خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن،  مصطفی ذوالقدر در این جلسه با اشاره به تغییرات ایجادشده در چارت سازمانی موسسه گفت : تغییرات اجتناب‌ناپذیر و لازمه حرکت روبه‌جلو است  که می‌توان آن را با بازنگری به‌موقع بخشنامه‌ها و تدوین و اجرای آیین‌نامه‌های  جدید دستیابی به اهداف را ممکن کرد.

وی برگزاری جلسات راهبردی در سرپرستی استان و شعب را خواستار شد و افزود: این جلسات را پر چالش و باانگیزه بسیار بالا برگزار کرده و نتیجه این جلسات را مکتوب و به ناحیه ارسال کنید.

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن خطاب به روسای شعب  برنامه‌ریزی روزانه ، اولویت‌بندی کارها ، افزایش تمرکز ، تقسیم‌کار و همراهی و مشارکت تمامی کارکنان صف و ستاد را بخصوص در بخش وصول مطالبات مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد :  برنامه عملیاتی ، نقشه راه و کلید موفقیت همکاران در شعب و سرپرستی است و پیوسته همکاران با ارائه ایده‌های  جدید می‌توانند به پیشرفت و تعالی سازمان کمک کنند.

 ذوالقدر تأکید کرد:  باید تلاش کنیم نقش و جایگاه خود را از وظیفه گرایی به هدف‌گرایی ارتقاء دهیم ، چراکه در یک سازمان چابک و هدف‌دار محدودیت زمانی جایگاهی ندارد .

وی با تأکید بر ارائه راهکار مناسب به‌منظور جذب مشتریان تصریح کرد : رقابت در جامعه بسیار بالاست ، همه بانک‌ها و مؤسسات به دنبال اهداف بزرگ و مشتریان منابع خیز هستند .

مدیر ناحیه دو بابیان اینکه یک بانکدار زمانی  موفق است که به اصول بازاریابی مسلط باشد خاطرنشان کرد: در محیط بانک می‌توان با بهره‌گیری از ارتباطات انسانی ضمن برقراری ارتباطی مطلوب، مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل نمود و ایشان را ، به مشتری دائمی تبدیل کرد.

سرپرست استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به آمار مطالبات معوق تلاش و پشتکار همکاران جهت وصول مطالبات را خواستار شد .

مسعود کیوان فر جوان‌گرایی و بهره‌مندی از سرمایه نیروی انسانی جوان را  یکی از ویژگی‌های برجسته موسسه اعتباری ثامن در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دانست و این عامل را یکی از مهم‌ترین مزیت رقابتی  موسسه عنوان کرد .

وی اظهار داشت: از مدیران صف انتظار می‌رود کارها به‌صورت دقیق و به‌موقع انجام شود و باتجربه‌های به‌دست‌آمده حداکثر بهره‌وری از منابع موجود به عمل آید  و نهایتاً به‌عنوان یک استاد خوب برای نیروهای جوان در جهت پرورش مدیران آینده تلاش شود .

کیوان فر در پایان گفت : مهم‌ترین نکته‌ای که در توسعه نگرش مشتری مداری تلاش و سرمایه‌گذاری در مقوله آموزش نیروها به‌ویژه افرادی است که در پشت باجه اولین برخورد را با مشتری دارند. آموزش و فراگیری مستمر موجب رشد کارکنان می‌شود و کارکنان را تبدیل به منابعی ارزشمند برای رقابت با سایر بانک‌ها می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 433
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران