پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353383 تاریخ : 1397/05/10-10:23:36
,12,15,
استارتاپ ها پرمخاطب ترین در الکامپ 2018

گزارش

استارتاپ ها پرمخاطب ترین در الکامپ 2018

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در حالی پایان یافت که سالن الکامپ استارز توانست جزیی از پر مخاطب ترین ها باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، الکامپ فرصت بی نظیری برای نوپاها بود تا بتوانند محصولات و ایده های خود را به نمایش بگذارند و یا برای خود ایده های های خوب و مناسب برای سرمایه گذاری جذب کنند.

چیزی که در سالن الکام استارز بیش از هر چیز پررنگ بود استقبال مردم از این سالن بود زیرا در سالن 8 و 10 غرفه های گیم نیز حضور داشتند که توانست مخاطبان پرشور خود را جذب بازی های به روز تازه ارایه شده در ایران و دنیا نماید.

قابل ذکر است امسال کافه‌بازار نیز به عنوان اسپانسر رویداد الکام‌گیمز حضور داشت و در این فضا از بازی‌سازانی که حرفی برای گفتن در کشور داشتند دعوت کرده بود تا محصولات جدید خود را معرفی کنند که بیش از 30 بازی‌ساز در الکام‌گیمز امسال حضور داشتند.

سالن های 8-9 و10-11 فضای تعاملی مناسبی برای گردهمایی استارتاپ ها و شتاب دهنده ها بود و در این نمایشگاه نوپاها فرصت داشتند از تجربه های منتور های موفق استفاده کنند و ایده‌های خود را با آنها در میان بگذارند.

از دیگر نکات مثبت این سالن می‌توان به اتاق آوردگاه سرمایه گذاری اشاره کرد. سرمایه گذاران در این اتاق با استارتاپ‌ها ملاقات کرده و امکان همکاری‌های تجاری را ارزیابی می‌کردند.

در گفت و گوی خبرنگار بانک و صنعت با استارتاپ ها بیشترین مشکل استارتاپ ها مرتبط به موانع قانونی بود و همگی آنها خواستار حمایت مراکز مرتبط و رفع موانع موجود بود که در این راستا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور وعده داد که از ابتدای امسال نیز موضوع حمایت از شرکت‌های خلاق و ایده‌ها نو را در معاونت علمی کلید خورده و قرار است با این شرکت‌ها نیز مطابق با قوانین شرکت‌های دانش بنیان برخورد شود.

از رویداد های مهم بیست و چهارمین الکامپ باید به الکام تاکز نیز اشاره نمود که جز پر مخاطب ترین ها بود. در الکام تاکز 46 سخنرانی و پنل در دو سالن میلاد و خلیج فارس برپا گردید.

یکی از مهم‌ترین پنل ها در الکام تاکز ، میزگرد بررسی راه کارهای کاهش آثار نوسان ارز بر کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که یکشنبه هفتم مردادماه  از ساعت 12 الی 13:30 در سالن خلیج فارس برپا گشت. در این نشست باقر بحری، حمید توسلی، سیامک غنیمی فرد، بهناز آریا، احسان بیات و فرامرز رستگار به نمایندگی از بخش خصوصی، خسرو سلجوقی و امیر ناظمی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جواد احمدی رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت معدن و تجارت و حسین محمدی معاون بررسی های دفتر مقام معظم رهبری حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران