پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278206 تاریخ : 1396/01/09-06:24:28
,25,
ارزش صادرات معدن و صنایع معدنی ایران در سال گذشته 6 میلیارد دلار بود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ارزش صادرات معدن و صنایع معدنی ایران در سال گذشته 6 میلیارد دلار بود

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش معادن در رونق اقتصادی کشور گفت: ارزش صادرات معدن و صنایع معدنی ایران در سال 1395، 6 میلیارد دلار بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، جعفر سرقینی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: 12 هزار و 500 فرصت شغلی به واسطه معادن و 6 هزار و 500 فرصت شغلی در بخش صنایع معدنی در کشور ایجاد شده است. 

وی با اشاره به وجود 6 هزار و 900 واحد سنگبری فعال در کشور گفت: این آمار در مقایسه با برخی کشورهای پیشرفته دنیا آماری قابل توجه است. 
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: وجود واحدهای کوچک تولیدی و صنعتی از جمله سنگبری های فراوان موجب ایجاد اشتغال بیشتر می شود و برای کاهش آمار بیکاری تاثیر زودهنگامی دارند. 
وی با موفق ارزیابی کردن ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان گفت: این ستاد در رفع موانع پیش روی معادن بسیار مهم و تاثیر گزار بوده است. 
سرقینی با تشریح مشکلات پیش روی معادن الیگودرز اظهار کرد: در ستاد تسهیل لرستان مقرر شد بسیاری از مشکلات پیش روی معدن کاران شهرستان برطرف و بقیه مشکلات نیز که امکان حل آنها در این نشست نبود در نخستین کارگروه ملی حل و فصل شوند. 
وی با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات لرستان مقیاس کوچکی دارند، افزود: در برنامه جامع صنعت و معدن استان لرستان تحولی در صنایع و معادن این استان صورت می گیرد. 

طرح جامع صنعت و معدن استانها طراحی می شود 
وی با بیان اینکه طرح جامع صنعت و معدن همه استانها به دستور وزیر به زودی طراحی می شود ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح مشکلات زیادی از صنعت و معدن استانها حل و فصل شود. 
دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان به ریاست استاندار و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده و فرماندار الیگودرز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری الیگودرز برگزار شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران