پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354620 تاریخ : 1397/05/28-12:17:30
,17,
ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو

در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان مصوب شد:

ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو

ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو در بندرعباس از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استاندار هرمزگان ، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان در بندرعباس مسائل مرتبط با مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بررسی شد.

 معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های مغفول مانده صنایع دریایی کشور گفت: حداکثر 30 درصد از ظرفیت ساخت صنایع دریایی در حال استفاده است.

منصور معظمی تصریح کرد: کشتی سازی به عنوان یک صنعت پایه نیازمند توجه ویژه است و با تکیه بر توانمندی داخلی می توانیم نیازهای خود در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی را در داخل کشور تامین کنیم.

معظمی با تاکید بر اینکه اعتماد به بخش داخلی، پیشرفت امور را به دنبال داشته است، تصریح کرد: اعتماد به بخش داخلی موجب شده است تا شرکت ایزوایکو بتواند سکوهایی را با ظرفیت بیش از 3 هزار تن بسازد.

رئیس هیات عامل ایدرو در ادامه خاطر نشان کرد: باید کمک کنیم تا شرکت ملی نفتکش و شرکت ملی کشتیرانی به کشتی سازان داخلی اعتماد کنند و سفارش بیشتری را به بخش داخلی اختصاص بدهند.

استاندار هرمزگان هم در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره اینکه کشتی سازی به عنوان یک صنعت پایه نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: تعمیرات شناورهای کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در کشتی سازی بندرعباس متمرکز می شود.

فریدون همتی ادامه داد: مجتمع کشتی سازی ایزوایکو با ساخت کشتی ها و سکوهای نفتی، تجربه های موفقی داشته و توانمندی داخلی در این عرصه ها را به اثبات رسانده است. وی افزود: همچنین مجموعه کشتی سازی نیز باید با توجه به وجود فضای رقابتی، بتواند کارها را با کیفیت و متناسب با نیازهای جدید و با سرعت مناسب انجام و تحویل دهد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ارائه سفارش و متمرکز شدن تعمیرات شناورهای دو مجموعه کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش در مجتمع کشتی سازی ایزوایکو در بندرعباس از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران