پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349357 تاریخ : 1397/02/31-18:17:50
,2,
ارائه خدمات ویژه به مشتریان از اولویت های بانک است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:

ارائه خدمات ویژه به مشتریان از اولویت های بانک است

برات کریمی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران ضمن حضور در شعبه فردوسی و بازدید از بخش های مختلف این شعبه با مسئولان و کارکنان آن صمیمانه دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نحوه خدمات دهی به مشتریان شعبه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛  برات کریمی در این دیدار با قدردانی از تلاش همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک جایگاه شعبه فردوسی را در بین شعب دیگر بانک ویژه و موثر دانست و اظهارکرد: شعبه فردوسی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند جایگاهی برای نیروهای کارآمد و توانمند بانک باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: توجه به فعالیت های ارزی و تامین ارز در شعب بانک زمینه ارتقاء خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل و جذب مشتریان باشد که این موضوع به عنوان یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باید مد نظر مسئولان شعب باشد.

وی در این دیدار ضمن بررسی نحوه خدمت به مشتریان، توجه به وصول مطالبات معوق و انجام بهینه خدمات به مشتریان را عامل مهمی در راستای توسعه، رشد و سودآوری بانک دانست.

کریمی تاکید کرد: کارکنان شعب بانک باید با حفظ آراستگی و احترام و ارائه اطلاعات جامع و دقیق، از مشتریان استقبال کنند تا آنها نسبت به بانک وفادار بماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران