پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376239 تاریخ : 1397/06/19-11:40:25
,2,
اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان از ویژگی های کارکنان بانک کشاورزی است

روح اله خدارحمی:

اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان از ویژگی های کارکنان بانک کشاورزی است

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی اعتقاد دارد، تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان و احترام به آنان از ضرورت های زندگی امروز است و اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان را از ویژگی های نهادینه شده در میان کارکنان این بانک می داند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی صبح روز دوشنبه نوزدهم شهریور در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان این بانک با بیان این مطلب، بر رعایت جایگاه و احترام به بازنشستگان تأکید کرد .

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی بازنشستگان و تلاش برای حل این مشکلات در حد مقدورات گفت: یکی از ویژگی های کارکنان بانک کشاورزی اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان است.

خدارحمی در تشریح وظایف کانون بازنشستگان گفت: یکی از مهم ترین وظایف این کانون انعکاس مشکلات است تا با همفکری برای حل این مشکلات حرکت کنیم. وی با تأکید بر ضرورت ایجاد انسجام در میان اعضای کانون و پرهیز از هرگونه تفرقه اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان، امور رفاهی کارکنان بازنشسته، بهبود یافته است و این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بانک کشاورزی، با بیان اینکه انسجام و اتحاد در میان اعضای کانون بازنشستگان زمینه ساز پیشرفت امور خواهد بود، ابراز امیدواری کرد:با ارائه راهکارهای معقول و منطقی وضعیت معیشتی کارکنان بازنشسته بهبود یابد.

خدارحمی به پی گیری های انجام شده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از طریق دستگاه های ذیربط نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر همسان سازی به نوعی اجرا می شود اما می توان با اصلاح روش ها و دریافت مجوزهای لازم آن را بهبود و ارتقا داد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سخنانش با تأکید مجدد بر حفظ جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان به ضرورت حضور آنان در مراسم و مناسبت های مختلف، ملاقات مدیران با پیشکسوتان و همکاری تنگاتنگ کانون بازنشتسگان با صندوق رفاه و تأمین آتیه اشاره کرد و افزود: انتظار می رود صندوق رفاه و تأمین آتیه نیز دستاورد قابل توجهی برای بازنشستگان داشته باشد.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید علی نقی ذوقی مدیرعامل و مهندس محمد فاتح عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان بانک کشاورزی از روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک به دلیل پی گیری امور بازنشستگان تشکر و قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید،عبداله سلیمانی مدیر امور حوزه مدیریت، علی اکبر فهیمی مدیر امور سرمایه انسانی و ساختاری ، صدرالدین کاظمی رییس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و داریوش زلقی مدیرعامل صندوق رفاه و تأمین آتیه این بانک نیز در این بازدید حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران