پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328005 تاریخ : 1397/01/28-17:12:58
,5,
احتمال افت قیمت نفت در پایان 2018

احتمال افت قیمت نفت در پایان 2018

بانک بارکلیز پیش‌بینی کرد که قیمت نفت در پایان سال جاری میلادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، بانک انگلیسی بارکلیز پیش‌بینی کرد که تنش‌های ژئوپولیتیک قیمت نفت را در تابستان امسال بالا نگه می‌دارد، اما در نیمه دوم سال جاری میلادی بازار نفت می‌تواند با سقوط روبه‌رو شود.

مایکل کوهن، رئیس پژوهش کالا در بانک بارکلیز اعلام کرد که تنش‌های روسیه و غرب بر سر سوریه به این زودی‌ها حل نخواهد شد. تنش در سوریه همچنین می‌تواند به شدت گرفتن جنگ یمن و بحران در مناطق شرقی عربستان منجر شود.

با این همه، به گفته این کارشناس، نگرانی‌های کنونی درباره تنش‌های ژئوپولیتیک اغراق آمیز هستند و افزون بر آن، تولید نفت آمریکا به طور مستمر در حال افزایش است.

پیش از این بارکلیز برآورد قیمت شاخص نفت خام برنت در سه ماه دوم سال جاری میلادی را به 68 دلار برای هر بشکه افزایش داده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران