پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351247 تاریخ : 1397/04/03-12:06:42
,17,22,
نوبخت: اجرای کمربندی پاکدشت 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نوبخت: اجرای کمربندی پاکدشت 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای اجرای کمربندی 32 کیلومتری پاکدشت به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در جلسه مشترک با مسئولان استان تهران و این شهرستان چگونگی اختصاص آن مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکترمحمد‌باقر نوبخت در جریان بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: کمربندی پاکدشت یکی از پروژه های مهم برای رفع مشکلات ترافیکی محور تهران – سمنان است که اجرای آن می تواند گره کور ترافیکی منطقه را برطرف کند.

وی اظهارداشت: عبور جاده ترانزیتی امام رضا(ع) از داخل شهرها باعث افزایش میزان ترافیک شده، مشکلاتی را برای مردم و مسافران به همراه دارد و تنها راه رفع آن، احداث کمربندی در منطقه پاکدشت است.

رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: اعتبار محدودی در بودجه سال 97 به اجرای این پروژه اختصاص یافته که طی دو ماه ابتدای امسال 90 درصد آن تخصیص داده شده است.

وی تأکید کرد: برای اختصاص چنین بودجه قابل توجهی به برنامه زمان‌بندی نیاز است تا این طرح مهم با صورت عقلائی اجرا و تکمیل شود.

دکترنوبخت اضافه کرد: برای استملاک معارضان کمربندی 32 کیلومتری پاکدشت به اعتباری در حدود 150 تا 200 میلیارد تومان نیاز است که شهرداری اجرای آن را با استفاده از منابع داخلی تقبل کرده است.

وی گفت: برای اجرای این کمربندی به صورت مسیری چهاربانده به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تلاش داریم با استفاده از تبصره 19 قانون بودجه که در آن امکان استفاده از 126 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مشارکت بخش خصوصی پیش بینی شده ، تأمین شود.

سخنگوی دولت اظهارکرد: تلاش می شود اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت در بودجه سال 98 به عنوان یک طرح مشارکتی آورده شود.

بنا به این گزارش، پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) و در همسایگی استان سمنان قرار دارد.عبور جاده ترانزیتی شرق کشور و وجود بیش از یک هزار واحد تولیدی و 3 شهرک صنعتی در پاکدشت باعث عبور روزانه هزاران خودرو از آن شده که این امر ترافیک شدیدی را در ساعات مختلف شبانه روز در این بخش از استان تهران ایجاد می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران