پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251972 تاریخ : 1395/09/28-13:01:35
,3,
اجرای مدیریت مشارکتی در سطوح مختلف

اجرای مدیریت مشارکتی در سطوح مختلف "ثامن"

مدیر ناحیه چهار موسسه اعتباری ثامن: مسئولین تسهیلات هنگام پرداخت تسهیلات در اخذ ضمانت و تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به خرج دهند تا در صورت معوق شدن بتوانند به سهولت وصول کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , محمدعلی عسگری در بازدید از سرپرستی‌های شعب آذربایجان شرقی و کرمانشاه در جمع کارکنان حضور یافت.

وی با اعلام خبر اتمام مراحل تبدیل‌شدن به موسسه گفت: پس از اخذ مجوز برای حفظ جایگاه ثامن می‌بایست قانونمندتر از گذشته عمل کرده تا بتوانیم با رقبا و مؤسسات دیگر عادلانه رقابت کنیم.

عسگری بابیان اینکه باید شعار هر شعبه یک بانک را به معنی واقعی در شعب عملیاتی کنیم، افزود: مدیریت مشارکتی در سطوح مختلف بانکی باید اجرا شود. باید با استفاده از امکانات موجود مانند نظام پیشنهاد‌ها و کمیته بازاریابی، هم‌زمان با ارائه طرح‌ها و پیشنهاد‌ها و ایده‌های جدید، معقول و سنجیده در زمینه افزایش منابع، کاهش مطالبات، پرداخت تسهیلات و سودآوری موسسه گام برداریم.

وی یکی از تعهدات مهم واصلی ثامن برای اخذ مجوز از بانک مرکزی را کاهش مطالبات عنوان و تصریح کرد: به‌منظور دستیابی به سود و بازگرداندن منابع جاری و غیر جاری به چرخه سودآوری فروش دارایی‌های ثابت، املاک تملیکی و وصول مطالبات از اولویت‌های ثامن در شرایط امروز است. که تلاش مضاعف کارکنان در این زمینه را می‌طلبد.

وی در ادامه بابیان اینکه موفقیت ثامن جز با تلاش نیروی انسانی میسر نمی‌شود اظهار داشت: گام‌های مهمی در زمینه رفاهی، آموزشی و تربیتی کارکنان برداشته‌شده تا با فراغ بال و آسوده‌خاطر بتوانند در خدمت موسسه و مشتریان باشند.

مدیر ناحیه چهار در انتها در خصوص تغییرات و جابجایی‌های صورت گرفته در شبکه گفت: تغییر و تحولات همگی با برنامه‌ریزی و در راستای ارتقاء جایگاه موسسه صورت گرفته و همکاران نیز باید با فراغ بال از این تغییرات استقبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران باید با جدیدت بیشتر با همراهی و همدلی در راستای تحقق اهداف و دستیابی به جایگاه اصلی ثامن در نظام پولی و بانکی کشور تلاش کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران