پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280369 تاریخ : 1396/03/17-13:01:41
,5,
90 سد درمناطق مختلف کشور در حال ساخت است

90 سد درمناطق مختلف کشور در حال ساخت است

وزیر نیرو گفت: حدود 90 سد در مناطق مختلف کشور در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمید چیت چیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: این سد‌ها هم اکنون در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی هستند، در برخی سد‌ها کار اجرایی به تازگی اغاز شده و برخی سد‌ها نیز در شرف اتمام است.

وزیر نیرو با اشاره به اخرین تصمیم گیری‌ها برای تجدید نظر در اصلاح نرخ تعرفه برق سیستان و بلوچستان نیز گفت: پیشنهادات وزارت نیرو به هیئت دولت تقدیم شده است و این پیشنهادات با رویکرد اصلاح تعرفه‌ها و با روند کاهشی تصویب شده است که پس از ابلاغ دستور العمل اجرایی خواهد شد.
وزیر نیرو با اشاره به توانمندی متخصصان ایرانی در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی در ساخت سد گفت: با توجه به توانمندی بالای فنی مهندسان ایرانی در زمینه ساخت سد، زمینه برای صدور خدمات فنی و مهندسی فراهم است و تاکنون طرحهای مختلفی در کشورهای کنیا، سریلانکا، تاجیکستان و عراق اجرا شده است.
وزیر نیرو در پاسخ به سوالی در خصوص ترکیب احتمالی کابینه دولت دوازدهم گفت: در خصوص افراد جدیدی که وارد کابینه خواهند شد اطلاعی ندارم.
وی در مورد احتمال ادامه حضور خود در کابینه دولت دوازدهم نیز گفت که حالا باید دید که آیا از بنده دعوت می‌شود یا خیر؟ الان زود است در مورد ان صحبت شود.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در پاسخ به سوالی در خصوص ترکیب کابینه دولت دوازدهم گفت: من هیچ خبری در مورد کابینه ندارم طبق معمول کار انجام می‌دهیم تا ببینم که رئیس جمهوری چه تصمیمی می‌گیرد، بحث چیست، تا در زمان مقتضی تصمیم بگیریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران