پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352344 تاریخ : 1397/04/24-17:09:05
,17,
9 پروژه ویژه با هدف اشتغالزایی در حوزه صنعت تعریف شد

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

9 پروژه ویژه با هدف اشتغالزایی در حوزه صنعت تعریف شد

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های دولت برای حوزه صنعت، معدن و تجارت، گفت: 9 پروژه ویژه در حوزه صنعت تعریف شده که هدف اصلی آنها ایجاد اشتغال است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا رحمانی امروز (یکشنبه) در مراسم روز صنعت در استان البرز با بیان این مطلب، افزود: هرتصمیمی که در دستور کار داریم برای حل موانع تولید و تسهیل در امور تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان یک اولویت است و حمایت از حضور فعال تشکل ها نیز به جد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه البرز مسایل و موانع متمایز نسبت به سایر استان ها را دارد، افزود: بخشی از امور برای برون رفت از مشکلات کنونی مربوط به دولت است، ولی اکنون تشکل ها نقش تعیین کننده ای ایفا می کنند.

رحمانی گفت: در کشور ما از مواد معدنی تا محصول نیاز به برنامه ریزی دارد که بخشی از این برنامه ها از تیر ماه امسال اجرایی شده است.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را در استان ها داریم که با مصوبه دولت تدبیر و امید اجرایی و در مجلس به قانون تبدیل شد.

رحمانی بیان کرد: بر این باور هستیم مدیریت صحیح در البرز بر کل سیاست های کشور تاثیر جدی دارد.

وی ادامه داد: از البرز انتظار می رود در هر شرایطی محور باشد و تشکل های تولیدی و صنعتی در راس امور ارتباط موثری با دولت داشته باشند.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: البرز در کارگروه های حمایت از تولید، دارای رتبه های برتر کشوری است و در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

رحمانی اضافه کرد: انتظار می رود در دوره جدید نیز البرز همچنان در این اقدام و در حمایت از تولید پیشتاز باشد.

وی افزود: بیشترین مشکلات در حوزه بانک ها بوده که با توجه به این امر مصوباتی نیز در خصوص حمایت از تولید تهیه و تدوین شده است.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با اهتمام استاندار البرز در این استان بیشتر از میانگین کشوری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عملیاتی شده که از سایر استان ها نیز چنین انتظاری وجود دارد.

رحمانی در پایان گفت: برای رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتر در البرز، حمایت لازم را خواهیم داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران