پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282006 تاریخ : 1396/05/02-17:56:23
,15,
4 ماه است که نصب MPOSهای ایران کیش را آغاز کرده ایم

وکیلیان:

4 ماه است که نصب MPOSهای ایران کیش را آغاز کرده ایم

فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازارشرکت کارت اعتباری ایران کیش در جمع خبرنگاران نمایشگاه الکامپ گفت: ایران کیش نخستین شرکتی است که چهار ماه پیش موفق به اخذ مجوز سخت افزاری و نرم افزاری «MPOS» (هم پات ایران کیش ) از شاپرک شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایران کیش ،فرهاد وکیلیان گفت: هم اکنون 1000 دستگاه ام پوز ( هم پات) در کشور نصب شده است و 5 هزار دستگاه دیگر نیز توزیع شده اند. این در حالی است که در حدود 30 هزار مشتری برای خرید این محصول نامنویسی کرده و در نوبت تحویل قرار گرفته اند.

معاون توسعه بازارایران کیش با اشاره به اینکه استقبال از «ام پوز» در رستوران ها، تاکسی ها ، تجارت شخصی و همین طور تجارت های سازمان یافته بی نظیر است ، گفت : حدود 13سال پیش زمانی که نصب پوز را شروع کردیم ، پرداخت کارمزد به شرکت های پرداخت ،ب ه عنوان یک فرهنگ بین اصناف جا افتاده بود. اما متاسفانه بنا به دلایلی این کارمزدها قطع شد. امیدوارم همکاران و شرکت هایی که بعد از ایران کیش مجوز ام پوز را گرفته و یا در نوبت مجوز هستند طوری رفتار نکنند تا همان مشکل فعلی عدم دریافت کارمزد به شرکت های پرداخت در بحث پوزها در محصول ام پوز نیز تکرار شود.

وکیلیان ادامه داد: در حال حاضر اشخاص حقیقی می توانند به دو روش ، هم پات (ام پوز ایران کیش) را خریداری کند. متقاضیان از طریق سامانه # 788* و یا ورود به وب سایت ایران کیش پیش ثبت نام انجام خواهند داد و بعد از این نامنویسی ، همکاران ما برای اخذ مدارک لازم از متقاضیان با آنها تماس میگیرند. 


معاون توسعه بازار ایران کیش گفت: زمان تحویل ام پوز 2 هفته بعد از نام نویسی اولیه و تایید مدارک از سوی بانک مرکزی و شاپرک است.
وی با تاکید براینکه ایران کیش همواره به فکر کیفیت محصولات خود بوده و تنها به اولین بودن در ارائه آن محصولات نمی اندیشد، افزود: با این حال باید پذیرفت وقتی شرکتی برای نخستین بار یک محصول را به بازار عرضه می کند، به این معناست که پیش از بقیه به فکر افتاده و برای آن محصول کار فنی و علمی زیادی کرده است، ما در«ام پوز» این ویژگی را داشتیم .

وکیلیان امنیت سیستم هم پات (ام پوز ) را مورد تایید  بانک مرکزی و شاپرک دانست .
وی در پاسخ به این سوال که چرا شاپرک مجوز ام پوز را به طور همزمان به سایر شرکت هانیز نداده است ، گفت : شرکتی که زودتر اقدام می کند و سریعتر کارهای فنی را انجام میدهد، زودتر هم مجوز می گیرد. این موضوع جزء اصول رقابت است و ما در ام پوز تمرکز خاصی داشتیم و از ابتدای سال 95 بحث اخذ مجوز را کلید زده ایم ، مدت زمان طولانی هم در انتظار مجوز آن بوده ایم، طبیعی است که قبل از بقیه موفق به دریافت این مجوز و ورود به بازار شویم.

وی تاکید کرد هم پات ایران کیش(ام پوز) مدت هاست عملیاتی شده و درحال حاضر صدها مشتری از آن استفاده می کنند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران