پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266271 تاریخ : 1395/11/19-10:24:09
,2,11,
30 هزار مسکن مهر تصرف شد

30 هزار مسکن مهر تصرف شد

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام این‌که 540 هزار واحد مسکن مهر تاکنون فروش اقساطی نشده و 150 هزار واحد مشکل‌دار داریم، گفت: از این تعداد 50 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمدهاشم بت‌شکن با اشاره به این‌که تاکنون 540 هزار مسکن مهر فروش اقساطی نشده، درباره واحدهای مسکن مهر دارای مشکل، اظهار کرد: حدود 1500 هزار واحد مشکل دار مسکن مهر داریم که از این تعداد 70 هزار واحد تکمیل شده‌اند اما انشعاب ندارند.

وی با بیان این‌که 30 هزار واحد مسکن دیگر نیز تکمیل اما متاسفانه بدون این‌که این واحدها فروش اقساطی شوند، تصرف شده است، افزود: 50 هزار واحد دیگر نیز تکمیل شده و در جاهایی ساخته شده که متقاضی ندارند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه میزان وام ساخت برای انبوه‌سازان توسط بانک مسکن در نظر گرفته شده است، گفت:‌برنامه اولیه ما برای انبوه‌سازان پرداخت 100 هزار فقره وام بود که از ابتدای امسال تاکنون برای 104 هزار واحد تسهیلات به سازندگان اعطا شده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این‌که برای بافت فرسوده نیز 50 هزار واحد تسهیلات در نظر گرفته شده است،‌ افزود:‌ تاکنون ساخت 22 هزار واحد از محل تسهیلات بانک مسکن انجام شده است.

بت‌شکن با تاکید بر این‌که تسهیلات بانک مسکن برای انبوه‌سازان در بخش مشارکت مدنی کامل بوده و بیشتر از رقم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات از محل برنامه بافت فرسوده به انبوه‌سازان مشکلی به لحاظ منابع مالی نداریم، تنها باید چارچوبی از طریق شهرداری، و عمران و بهسازی باید طی شود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 173
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران