پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213044 تاریخ : 1395/05/13-12:23:55
,22,
2700 طرح هادی روستایی در کشور در دست اجراست

2700 طرح هادی روستایی در کشور در دست اجراست

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اکنون 2 هزار و 700 طرح هادی روستایی در کشور در دست اجراست و عملیات اجرایی 790 طرح دیگر هم در روستاهای بالای 20خانوار بزودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،محمدرضا تابش سه شنبه شب در حاشیه افتتاح پنج طرح هادی در روستای کرف خراسان شمالی گفت: از 38 هزار روستای بالای 20خانوار، در 15 هزار روستا طرح هادی به طور کامل اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون در 40 درصد از روستاهای کشور طرح هادی به طور کامل اجرا که در اجرای این طرح ها از مصالح بومی و نیروهای توانمند روستاها استفاده شده است.
تابش به بازنگری اجرای طرح هادی در روستاها اشاره و تصریح کرد: امسال بازنگری روستاهایی که طرح هادی در آن ها به طور کامل اجرا شده است در کنار بهسازی محیط روستاها با توجه به حجم اعتبارات و گستره کار در هر روستاها دنبال می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه خراسان شمالی در اجرای طرح هادی در موقعیت مناسبی قرار دارد اظهار کرد: تاکنون 50 هزار واحد مسکونی در این استان به بهره برداری رسیده و این امر نشان دهنده این است که در 98درصد از روستاهای استان طرح هادی انجام گرفته است.
وی از اعطای تسهیلات 200 میلیون ریالی در دو هفته آینده به متقاضیان مسکن روستایی خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی واگذاری این نوع تسهیلات را به تصویب رسانده است که از سوی بانک های عامل در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
تابش یادآور شد: مجلس طرح هشت هزار تن قیر رایگان را هم به تصویب رسانده است که این میزان قیر بتدریج و بر حسب نیاز در اختیار روستاها قرار می گیرد و امید داریم در هشت سال آینده تمامی راه های روستایی کشور آسفالت شود.
نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس این بنیاد برای افتتاح پنج طرح هادی در روستاهای کرف جاجرم، پیرشهید شیروان، خرمده مانه و کلاته بجنورد سه شنبه به خراسان شمالی سفر یک روزه انجام دادند.
خراسان شمالی 865 روستا دارد که 48.5 درصد از جمعیت 925 هزار نفری این خطه را روستائیان تشکیل می دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران