پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225741 تاریخ : 1395/07/01-10:46:56
,17,
گسترش سطح مناسبات اقتصادی

مذاکرات جدید بانکی تهران - توکیو

گسترش سطح مناسبات اقتصادی

رییس جمهور خواستار تسریع در اجرای توافقات بانکی و اعتباری بین بانک‌های ایرانی و ژاپنی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی در دیدار نخست وزیر ژاپن با ابراز خرسندی از توسعه روابط تهران - توکیو در سال های اخیر گفت: پسابرجام فرصت مناسبی برای رساندن سطح همکاری های دو کشور به شرایط مطلوب است.

روحانی اظهارداشت: آماده ایم نقشه راه مناسبات اقتصادی مشترک طی ده سال آینده را تدوین کنیم. روحانی با اشاره به توافقات انجام شده در سفر وزیر اقتصاد کشورمان به توکیو گفت: برای تسریع در اجرای توافقات بانکی و اعتباری، نیازمند تلاش مشترک هستیم و ضروری است بانک های ژاپنی برای تامین نیازهای مربوط به مناسبات اقتصادی فعال شوند.

رییس جمهور با استقبال از سرمایه گذاری و همکاری های مشترک در حوزه فناوری از جمله حوزه بهداشت و درمان و فعالیت های علمی و محیط زیست افزود: اکنون این فرصت مهیا است که توکیو مانند گذشته در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری کند.

 "شینزوا آبه" نخست وزیر ژاپن نیز با تاکید بر ضرورت توسعه بیش از پیش سطح همکاری های تهران - توکیو گفت: از ارتباط بانکی و همکاری شرکت های ژاپنی با بخش خصوصی ایران حمایت می کند و دستور می دهم تا تدوین نقشه راه همکاری بلندمدت ده ساله توکیو و تهران در دستور کار قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 438
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران