پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226465 تاریخ : 1395/07/15-16:26:37
,3,
چتر حمایتی کوثر بر سر تولیدکنندگان نان صنعتی

چتر حمایتی کوثر بر سر تولیدکنندگان نان صنعتی

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیات همراه ضمن بازدید از کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی، بر حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی تاکیدکردند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ عیسی رضایی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش 5 مجموعه نان صنعتی از جمله اولویت های کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

بر اساس این گزارش؛ رضایی در این دیدار با بیان اهمیت نقش آفرینی نظام بانکی در تامین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی گفت: حمایت از صنایع داخلی رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها و موسسات اعتباری باشد. فعالان نظام بانکی کشور باید برنامه ریزی مناسب و اعتبارسنجی صحیح و دقیق از انحراف منابع و تبدیل آن به مطالبات معوق جلوگیری کرده و با هدف گذاری بهینه، منابع بانکی به صنایع داخلی تخصیص یابد .

این گزارش می افزاید؛ کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تا پایان سال جاری با ظرفیت تولید روزانه 250 تن انواع نان افتتاح خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران