پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353800 تاریخ : 1397/05/16-17:13:34
,17,
واردات 20 هزار تن کاغذ مطبوعات به صورت فوری

در پی موافقت وزارت صنعت؛

واردات 20 هزار تن کاغذ مطبوعات به صورت فوری

واردات 20 هزار تن کاغذ برای تامین کسری کاغذ مطبوعات و روزنامه با موافقت وزارت صنعت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت، به قرار گرفتن کاغذ مطبوعات و خمیر کاغذ در گروه یک و نیز تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به معضلات کاغذ،­ امروز جلسه ای با حضور نماینده وزارت ارشاد، روزنامه های غیر دولتی و نمایندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت در محل سازمان توسعه و تجارت برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی درخواست های رسیده به وزارت ارشاد،? مجموعا با واردات 20 هزار تن کاغذ مطبوعات به صورت فوری موافقت و مقرر شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به هماهنگی ثبت سفارش و مقدمات واردات اقدام کند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پس در نظر دارد؛ با ترک تشریفات مربوط به این حوزه برای تسریع و جلوگیری از کمبود کاغذ مطبوعات از طریق کارگروه ویژه نسبت به تخفیف ارز سهمیه ایی کاغذ اقدام کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران