پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210797 تاریخ : 1395/03/26-11:50:24
,3,
مؤسسه اعتباری عسکریه رسما ملل شد

مؤسسه اعتباری عسکریه رسما ملل شد

طبق مصوبه روز گذشته شورای پول و اعتبار، این شورا رای به تغییر نام مؤسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، حجت الاسلام امیررضا خلیلی در این باره گفت: در صحبت تلفنی که با مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی داشته ام، ایشان این موضوع را تایید کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار مطرح و تصویب شده است.

قابل ذکراست از زمان حضور جناب آقای سیف در بانک مرکزی، برای اطلاع رسانی صحیح و دقیق، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در تمام جلسات شورای پول و اعتبار حضور دارد.
مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه در مورد روند تغییر نام این مؤسسه گفت:دلیل تغییر نام مؤسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت این مؤسسه در پسا برجام در خارج از مرزهای کشور بوده است و بانک مرکزی هیچ گونه فشاری برای تغییر نام نداشته است، همان طور که می دانید «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشگر می‌باشد و اسم ائمه نیست. لذا بعد از فراخوان عمومی و نظر سنجی از مردم عزیز این موضوع در مجمع عمومی 23 اسفند مطرح و تصویب شد و برای تایید نهایی منتظر تایید شورای پول و اعتبار بودیم.
خلیلی در ادامه افزود: به جهت تمکین از قانون تا به حال هیچ تابلویی از این مؤسسه تغییر نکرده و هیچ گونه تغییراتی هم نداشته ایم و ان شا الله به زودی به طور رسمی نام مؤسسه تغییر خواهد کرد.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران