پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213727 تاریخ : 1395/05/25-10:00:46
,15,
سامسونگ همزمان با IFA 2016؛ ساعتهای هوشمند سری Gear S3 را معرفی میکند

سامسونگ همزمان با IFA 2016؛ ساعتهای هوشمند سری Gear S3 را معرفی میکند

همانطور که در ایفا 2015؛ ساعتهای Gear S2 معرفی شدند ایفای 2016 نیز شاهد رونمایی از Gear S3 خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سامسونگ سال گذشته  گجتهای Gear S2 و Gear S2 Classic را در جریان برگزاری رویداد IFA در برلین به نمایش گذاشت.

اما طبق دعوت اخیر این کمپانی برای شرکت در کنفرانس خبری پیش از برگزاری IFA 2016 که قرار است اول سپتامبر برپا شود بنظر میرسد که تاریخ دوباره تکرار میشود.

دعوتنامه آنها پر از ساعتهای مچی است و این نشان میدهد که کمتر از 3 هفته آینده با ساعتهای هوشمند نسل بعد سامسونگ آشنا میشویم.

این تصویر فریاد میزند که پوشیدنیهای جدید این کمپانی در این شوی سالانه رونمایی میشوند.

اما امسال انتظار این است که سامسونگ Gear S3 و Gear S3 Classic معرفی شوند. هفته پیش بود که در خبرها گفته شد این شرکت در حال ثبت تجاری Gear S3 Classic در کشور کره جنوبی است.

علاوه بر دو مدلی که ماه آینده معرفی میشوند به احتمال زیاد مدل سری لوکس Gear S3 هم ماه مارس سال آینده در رویداد World Watch and Jewelry به بازار معرفی میشود.

بعضی از ویژگیهایی که در Gear S3 دیده خواهد شد شامل ارتفاع‌سنج؛ فشارسنج؛ یک سرعت سنج و همچنین یک GPS تعبیه شده در داخل آن است.

بهره گرفتن از GPS باعث میشود که این ساعت نیازی به جفت شدن با اسمارت‌فون نداشته باشد. یعنی اینکه برای اطلاع از محلی که در آن هستید و ردگیری تمام حرکات، این ساعت به تنهایی کار میکند.

سرعت سنج تمام تمرینات ورزشی مرتبط با سرعت را مانیتور میکند و با استفاده از ارتفاع‌سنج میتوانید از ارتفاعی که در آن هستید مطلع شوید.

صفحه نمایش این ساعت علاوه بر نمایش این اطلاعات یک گراف هم به کاربر نشان میدهد. درکنار آن اگر فشار بسرعت در حال کاهش باشد؛ فشارسنج آن را نشان میدهد تا کاربر متوجه شود که طوفان در حال وزیدن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران