پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353239 تاریخ : 1397/05/07-19:59:59
,17,7,
خرید و فروش در بازار طلا در حد صفر

خرید و فروش در بازار طلا در حد صفر

محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر درخصوص داد و ستد طلا در بازار گفت: در موقعیت فعلی در بحث مصنوعات طلا هیچ درخواست و تقاضایی وجود ندارد و خرید و فروش در بازار طلا در حد صفر است.

به گزارش بانک و صنعت ، آیت محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مصاحبه تلفنی با خبرنگار بانک و صنعت، در رابطه با تغییر رئیس کل بانک مرکزی در خصوص التهابات بازار سکه، گفت: عبدالناصر همتی به تازگی به ریاست بانک مرکزی منصوب شده و هنوز برنامه مشخصی اعلام نکرده‌اند، لذا بستگی به سیاست هایی که در آینده به کار گرفته می‌شود دارد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست‌ها باید در مسیری قرار گیرد که آرامش به بازار بازگردد، افزود: تصمیمات جدید نیز نباید در مسیر سیاست‌هایی که تا به امروز اتخاذ شده است، حرکت کند.

محمد ولی گفت: در دو روز اخیر به خصوص امروز، نوسانات و مشکلات در بحث سکه، ارز و طلا به وجود آمده است و در حال حاضر هنوز ارتباطی با رئیس کل بانک مرکزی گرفته نشده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: اصناف و تشکل‌های دیگر در بحث طلا و سکه می‌توانند کمک کنند، همچنین بخش خصوصی با برنامه ریزی ها و تجربه‌هایی که دارد، می‌تواند کمک بسزایی در بحث توزیع سکه و ارز داشته باشد.

وی در خصوص داد و ستد طلا در بازار گفت: در موقعیت فعلی در بحث مصنوعات طلا هیچ درخواست و تقاضایی وجود ندارد و خرید و فروش در بازار طلا در حد صفر است.

محمد ولی در پی افزایش قیمت سکه گفت: قیمت هر قطعه سکه امامی 4.301.000 ، سکه طرح قدیم 3.441.000، نیم سکه 2.051.000، ربع سکه 1،041.000 و سکه گرمی 516.000 تومان در بازار امرزو معامله شد.

همچنین اونس جهانی طلا 1224.2 دلار، هر مثقال طلای 17 عیار 1.347.000 و هر گرم طلای 18 عیار 311.000 هزار تومان معامله شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی فروشنده‌ها مبادله طلا با طلا انجام می‌دهند بیان کرد: انجام این امور مشکل خاصی در بازار به وجود نمی‌آورد. لذا هر شخص به دلیل عدم نقدینگی و یا عدم فروش سرمایه، طلاهای مستعمل خود را با طلا یا مصنوعات نو جابجا می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران