پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134721 تاریخ : 1394/03/12-11:15:45
,3,16,17,
حضور مدیرعامل، قائم مقام ، معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر در همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

حضور مدیرعامل، قائم مقام ، معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر در همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

با توجه به تاکید دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به لزوم بهره گیری از جدیدترین تحولات در عرصه اقتصادی و بانکداری تصمیاتی در این خصوص اتخاذ شد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ روز گذشته دکتر رضایی مدیرعامل ، فهیمی پور قائم مقام و همکاران ایشان با حضور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی،  محل برگزاری همایش با استماع سخنان آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و و دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی در جریان جدیدترین تصمیمات در عرصه اقتصاد و بانکداری قرار گرفتند.

آنچه نقطه مشترک سخنان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی بود اشاره و تاکید جدی بر مقابله با موسسات اعتباری غیر مجاز و درخواست عدم همکاری بانک ها و موسسات مجاز با آنها بود.

دکتر سیف حجم  نقدینگی در پایان سال 93 را 783 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : از این میزان 60هزار میلیارد تومان مربوط به تحت پوشش قرار گفتن بانک قوامین و موسسه اعتباری کوثر و عسکریه می باشد .

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که نام بانک ها و موسسات مجاز در سایت بانک مرکزی موجود است از مردم خواست برای انجام امور بانکی از همکاری با بانک ها و موسسات غیر مجاز جداً خودداری کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران