پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212160 تاریخ : 1395/04/26-14:59:35
,1,17,
توجه به اطلاع رسانی برای ارتقای ظرفیت بانکها ویژگی نمایشگاه فاینکس تهران

مدیر عامل بانک ملت در بیست نهمین نمایشگاه بورس,بانک و بیمه

توجه به اطلاع رسانی برای ارتقای ظرفیت بانکها ویژگی نمایشگاه فاینکس تهران

هادی اخلاقی گفت: نمایشگاه امسال نسبت به دوره های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است و این موضوع مبین اهمیت توجه به اطلاع رسانی برای ارتقای ظرفیت بانکها، بیمه ها و شرکت های بورسی در خدمات مالی، بانکی و بیمه ای می باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,دکتر هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران  گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصت ارزشمندی است تا هر یک از فعالین این بخش جدیدترین دستاوردهای خود را معرفی کنند و در جهت ارتقای خدماتشان از مارک های مناسب در بازار استفاده کنند.

وی افزود: نمایشگاه امسال نسبت به دوره های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است و این موضوع مبین اهمیت توجه به اطلاع رسانی برای ارتقای ظرفیت بانکها، بیمه ها و شرکت های بورسی در خدمات مالی، بانکی و بیمه ای می باشد.

اخلاقی بیان داشت: همچنین دستاوردهای نظام بانکی در سنوات اخیر به ویژه ارتباط تنگاتنگی که نظام بانکی با حوزه IT دارد در نمایشگاه بسیار مشهود است و این موضوع بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل بانک ملت درباره عدم استقبال برخی بانکها از نمایشگاه تصریح کرد: طبیعتا حاشیه هایی که اخیرا در سیستم بانکی و مشکلاتی که در چارچوب پرداختها وجود دارد و مسئولین سعی در رفع این مشکلات دارند و در صدد اصلاح و شفاف سازی هستند باعث شده که بازارهای سرمایه را برای عدم استقبال از نمایشگاه تحت الشعاع قرار دهد.

وی اظهار داشت: همچنین یکی دیگر از دلایل حضور محدود مدیران بانکها در نمایشگاه این است که در تدارک برگزاری مجامع و تهیه صورت های مالی بانک هستند تا با آماده کردن گزارشات خود بتوانند بهترین عرضه کننده زحمات همکارانشان باشند و همچنین رضایت سهامداران بانک را جلب کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل همراه با محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی و حسین حیدری معاونان مدیرعامل و جمعی از روسای ادارات کل این بانک، از غرفه بانک و شرکت های وابسته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دیدن کرد و با عملکرد شرکت های زیرمجموعه این بانک بورسی از نزدیک آشنا شد.

همزمان با حضور دکتر اخلاقی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از چند خدمت بانک ملت و شرکت های وابسته رونمایی شد.

مدیرعامل بانک ملت در این بازدید با تاکید بر لزوم انجام سرمایه گذاری جدید، طراحی و تولید محصولات نو و استفاده از دانش برای تولید بسته های جدید سرمایه گذاری در شرکت تامین سرمایه بانک ملت، تاکید کرد: اتصال شرکت های زیرمجموعه به ابزارهای پرداخت الکترونیک بانک، برای این شرکت ها و بانک، ارزش افزوده ایجاد می کند.

وی همچنین در بازدید از غرفه شرکت صرافی ملت بر توسعه تعاملات ارزی بانک تاکید کرد.

دکتر اخلاقی بر لزوم انجام کار حرفه ای و با برنامه و ضرورت تدوین برنامه های تحولی در شرکت واسپاری ملت تاکید کرد و افزود: شرکت بیمه ما هم باید با طراحی محصولات بیمه ای جدید متناسب با نیاز مشتریان، سهم مناسبی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل بانک ملت، راه اندازی یک سیستم خودارزیابی و بازنگری جدی در عملکرد شرکت تدبیرگران ملت را خواستار شد و اظهار داشت: باشگاه مشتریان نیز از موضوعات استراتژیک و حلقه اتصال زنجیره های ارزش بانک است که سرمایه گذاری روی آن ، کمک به تحقق اهداف بانک محسوب می شود. بنابراین باید برای افق پیش رو، برنامه های وسیعی برای این باشگاه تدارک دیده شود.

دکتر اخلاقی همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه با نمایندگان یک بانک روسی دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فراوان جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران علاقمند است تا از فرصت های بین المللی برای توسعه ظرفیت های خود استفاده کند.

مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر ضرورت برگزاری یک نشست تخصصی حرفه ای بین نمایندگان این بانک و بانک روسی خواستار طراحی یک معامله برد- برد در تعامل طرفین شد.

در پایان این دیدار اعلام شد که بانک ملت تا پایان سال جاری حداقل 9 محصول جدید را طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران