پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282605 تاریخ : 1396/05/16-17:29:57
,10026,
برگزاری مجمع بیمه ایران/ پرداخت روزانه 28 میلیارد تومان خسارت

برگزاری مجمع بیمه ایران/ پرداخت روزانه 28 میلیارد تومان خسارت

مجمع عمومی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،مجمع بیمه ایران بعد از ظهر امروز درحالی برگزار شد که ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران تقدیر و تشکر علی طیب نیا، وزیر اموراقتصادی و دارایی از عملکرد بیمه ایران و پورکیانی، مدیرعامل این شرکت را برانگیخت و گفت: من از عملکرد بیمه ایران در سال گذشته رضایت دارم. ثباتی که در سال گذشته ایجاد شده قابل تقدیر است.

همچنین در این نشست عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، حسین قضاوی، معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه پس از ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران از عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته تمجید کردند.
محسن پورکیانی مهمترین شاخص های عملکردی بیمه ایران را شامل رشد حق بیمه از 7 درصد در سال 94 به 16 درصد در سال 95  دانست و افزود: نرخ رشد پرداخت خسارت در سال 94 معادل 8 درصد بوده است که در سال 95 رشد 22 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه، توانگری مالی بیمه ایران که در سال 94 افت کرده بود دوباره مسیر صعودی را پیش گرفت که نشانه بسیار مهم و مثبتی برای این شرکت است، اظهار داشت:  پرداخت خسارت پلاسکو، پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی که بزرگترین خسارت تاریخ بیمه بود، ارایه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران علی رغم بدهی های سنگین بنیاد شهید و پرداخت 4 فقره خسارت عمده به شرکت های هواپیمایی همه فقط در سال 95 از اقدامات بزرگی بود که نمونه آن در سال های گذشته در بیمه ایران کمتر دیده شده است.

مدیر عامل بیمه ایران اظهار داشت: این شرکت در سال 95، بطور میانگین روزانه حدود 280 میلیارد ریال به مردم خسارت پرداخت کرده است  ضمن  اینکه حرکت استراتژیک این شرکت به سمت بیمه های زندگی باعث شد بیمه ایران بیشترین نرخ رشد در بیمه های زندگی را داشته باشد؛ که  این رشد بالغ بر 21 درصد بوده است.

به گفته وی ، به 4 میلیون نفر بیمه شده در رشته درمان توسط نرم افزار سدا ارائه خدمت شده و میزان اخذ ذخایر فنی شرکت در سال 95 بالغ بر 104 میلیارد ریال بوده است که این میزان در صنعت بیمه بی نظیر است و حدوداً معادل کل حق بیمه صادره شرکت در حساب های ذخیره، شناسایی کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 464
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران